recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Recorder.dk - Artikler vs. Sponsorpenge 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRecorder.dk - Artikler vs. Sponsorpenge 

Besvar Besvar Side  123 7>
Forfatter
Besked
Hansio Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 04-September-2007
Status: Offline
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Emne: Recorder.dk - Artikler vs. Sponsorpenge 
    Sendt: 12-Maj-2011 kl. 18:28
Er opfattelsen af recorder.dk at der blot bliver skovlet penge ind på sponsorpenge og et rigtig/SUPER godt forum, eller at der bliver set stort på forummet og at alle kræfter bliver lagt i relevante artikler og nyheder?
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 18:38
Kan du ikke begrunde grunden til dit spørgsmål lidt?

Men er vist de færreste hjemmesider uden brugerbetaling som man kan blive rig på.
Til top
Hansio Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 18:56
Det kunne jeg sagtens, men mener ikke det er nødvendigt?

Mange bække gør en stor Å!

Og jeg ved selv hvad et domænenavn og lidt plads koster, så spørgsmålet er hvad vi som bruger og sponcere får?
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Point: 2402
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 18:58
Jeg ved ikke helt om jeg har forstået spørgsmålet, men jeg bruger udelukkende forummet, har sat mit bookmark direkte dertil så artikler og sponsorer og den slags ser jeg ikke noget til. På trods af det føler jeg mig ikke overset af recordere.dk her i forummet, Lars og Kandersen og de øvrige deltager jævnligt og er nemme nok at komme i kontakt med når det er nødvendigt.

Edit:
Oprindeligt skrevet af Hansio Hansio skrev:

Og jeg ved selv hvad et domænenavn og lidt plads koster, så spørgsmålet er hvad vi som bruger og sponcere får?

Nu er der nok lidt mere arbejde i at drive et forum end blot at betale domænenavnet og serverpladsen..

Redigeret af strandvasker - 12-Maj-2011 kl. 19:01
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4902
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 19:00

Er opfattelsen af recorder.dk at der blot bliver skovlet penge ind på sponsorpenge og et rigtig/SUPER godt forum, eller at der bliver set stort på forummet og at alle kræfter bliver lagt i relevante artikler og nyheder?
Hvad er din opfattelse?

Tror du at recordere.dk er en god forretning som Skype og Google?

Det koster penge at lave recordere.dk

Det betaler sponsorer og reklamer.

I min optik er recordere.dk et rigtigt godt forum. Jeg læser også nyheder og artiklerne med stor fornøjelse.

Og jeg tror ikke der er nogen der bliver rige af det.
Til top
Hansio Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 19:06
Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Jeg ved ikke helt om jeg har forstået spørgsmålet, men jeg bruger udelukkende forummet, har sat mit bookmark direkte dertil så artikler og sponsorer og den slags ser jeg ikke noget til. På trods af det føler jeg mig ikke overset af recordere.dk her i forummet, Lars og Kandersen og de øvrige deltager jævnligt og er nemme nok at komme i kontakt med når det er nødvendigt.

Godt så, jamen så har du ikke noget at bruge forsiden til, det må der jo være en grund til? jeg lander altid på recorder.dk i håbet om at finde noget relevant at læse, MEN det sker bare ALDRIG, så hvad er recorder.dk udover et forum?

Burde man ikke kunne forvente relevante nyheder, artikler eller test som handler om andet end 'Hitman genopstår' eller 'Mød Mads og Monopolet i Elgiganten' ja, ja, der er gratis, men jeg er sikker på at andet er dækket ind, I ved.

Hvad fanden sker der lige!!
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 19:07

Nu er du ikke så naiv at tro at det webhotel du har til moster Odas billeder ville godtage en trafik ala hvad recordere må formodes at generere?
Til top
Hansio Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Edit:

Nu er der nok lidt mere arbejde i at drive et forum end blot at betale domænenavnet og serverpladsen..

Og hvem gør det?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23899
Altså, jeg kender intet til recordere.dk´s økonomi, så er det på plads. Men jeg kan skunute forstå spørgsmåletConfused
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Point: 1561
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 19:09

Godt så, jamen så har du ikke noget at bruge forsiden til, det må der jo være en grund til? jeg lander altid på recorder.dk i håbet om at finde noget relevant at læse, MEN det sker bare ALDRIG, så hvad er recorder.dk udover et forum?

Burde man ikke kunne forvente relevante nyheder, artikler eller test som handler om andet end 'Hitman genopstår' eller 'Mød Mads og Monopolet i Elgiganten' ja, ja, der er gratis, men jeg er sikker på at andet er dækket ind, I ved.

Hvad fanden sker der lige!!
Kan du komme med nogle bud på hvad der, efter din mening, kunne være interessant ?
Blot så jeg kan få en ide om, hvad du mener der er relevant ??
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
Hansio Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 19:09
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Nu er du ikke så naiv at tro at det webhotel du har til moster Odas billeder ville godtage en trafik ala hvad recordere må formodes at generere?

Naiv, tror du jeg er dum? og er sikker på det koster RIGTIG mange penge med alt den trafik der generes på recorder.dk, det koster sikkert kassen, hvad tror du!!

Til top
Hansio Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 19:11
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Altså, jeg kender intet til recordere.dk´s økonomi, så er det på plads. Men jeg kan skunute forstå spørgsmåletConfused

Hvor mange interessante artikler/test ser du gennem den sidste mdr.?
Til top

Besvar Besvar Side  123 7>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu