|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
amarone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() Sendt: 21-Maj-2011 kl. 15:21 |
Prøver lige at hjælpe min søster med at købe den rigtige bærbare (det skal være fra en fysisk butik).
Kunnne egentlig godt tænke mig lidt hjælp til den endelige vurdering. Som det ser ud nu, er det disse 2 her valget står i mellem: http://fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4400540700 Eller: http://www.expert.dk/da/Computer/baerbar/0884840846888.aspx (Så vidt jeg kan se - da jeg slog processoren op på Asus`en - har den kun 1 GHZ processor, men min bror mener ikke at man nødvendigvis kan udlede, at den er dårligere/svagere af den grund). Hvad mener I? Hvor får man mest for pengene? På forhånd tak for hjælpen |
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
![]() |
Det kommer an på hvad den skal bruges til.
Jeg ville gå efter Packard Bell'en (pga. der sidder en "langsom" netbook-processor i Asus'en). - Asus'en: bedst til spil, men dårligere til næsten alt andet. - Packard Bell'en: dårligere til spil, men bedre til alt det andet. |
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
![]() |
"The processor speed is somewhere between a single core 1.6 GHz Atom N455 and a dual core Atom N550 depending on the benchmark (see below). Therefore, the performance is still in netbook regions and only suited for low demanding tasks."
Edit: Og så er der jo det med batteri tiden Redigeret af michael9000 - 21-Maj-2011 kl. 15:46 |
|
![]() |
|
amarone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Tak, Michael.
Havde faktisk bestilt Asus`en. Men pga dine oplysninger, er den nu afbestilt og Packard Bell`en er bestilt i stedet. ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Det var så lidt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |