recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløs kalender sync med IOS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTrådløs kalender sync med IOS

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
beddemiz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 234
Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløs kalender sync med IOS
    Sendt: 27-Maj-2011 kl. 22:11
Hej

Vi har fået endnu en Ios enhed i hjemmet, og vil egentligt gerne til at bruge kalenderen på computeren og så synce med 2 stk Iphone og 1 stk. Ipad. Jeg kan dog ikke finde en måde at gøre dette uden at enhederne skal sættes til computeren. Jeg bruger Ical på den stationære. Er der nogen nem mulighed, eller er MobileMe den eneste måde at gøre det på? 
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2011 kl. 22:43
Gmail har en fin kalenderfunktion som kan gøre det gratis
Mvh

René
Til top
Henrik K Kristensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Februar-2010
Point: 295
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2011 kl. 22:45
Skal det være Ical?

Hos os benytter vi Google Calender, både til egne kalendere, fælles kalendere og specielle kalendere.

På vores iPhones bruger vi så CalenGoo som synkroniserer fint... det koster lidt penge, men det virker perfekt for os... jeg ved ikke om det er sådan noget du søger, men nu kan du kigge efter det Smile

CalenGoo har utrolig mange indstillingsmuligheder.
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2011 kl. 22:52
Når man tilføjer gmail kontoen på den bærbare enhed tilføjer man blot kalendersync også, også skal man lige ind i kalenderinstillingen og sætte gmailkontoen som default kalender på enheden, og gmail kalenderen kan også tilføjes til ical under synkronisering
Mvh

René
Til top
beddemiz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-December-2009
Point: 234
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2011 kl. 03:37
Har overvejet at bruge Google kalenderen, men det er fordi at der i forvejen er skrevet en masse ind i ical. Men prøver lige MobileMe imorgen, der er jo 60 dage gratis, ellers må jeg prøve Google kalenderen.
Men alligevel utroligt i disse smartphone tider at sync af kalender skal være så bøvlet.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2011 kl. 11:30
nu har jeg godtnok ikke lige prøvet det, men mener bestemt der er en eksportfunktion i ical på computeren, som så kan importeres på google kalenderen via webadgangen en gang for alle, som man så kører videre på.

en ting du dog får med mobileme kalenderen er at når man opretter aftaler kan man sende invites til personer som via et link kan bekræfte eller afvise en aftale.. det er faktisk slet ikke så tosset hvis man skal lave mange eksterne aftaler med andre

Redigeret af rhsin - 28-Maj-2011 kl. 11:32
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu