recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MacBook Pro: Skrabelyd fra hængslerne!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMacBook Pro: Skrabelyd fra hængslerne!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Emne: MacBook Pro: Skrabelyd fra hængslerne!
    Sendt: 28-Maj-2011 kl. 18:24
Hey!

Jeg har haft min MacBook Pro 2010 model til RMA, fordi der kom nogle klik-lyde fra hængslerne til skærmen når man lukkede skærmen i. Havde Google't problemet, og det var en kendt fejl fra Apples side, så de sendte den ind til InfoCare uden problem.

Der gik 21 dage (LOL) og jeg fik min computer igen...

Jeg tester om klik-lyden er væk, og det er den sgu - kanon!

Men nu opdager jeg så en ny fejl... Når skærmen er lukket i, og man åbner den op, så lyder der sådan en slags skrabende lyd de første 3-4 cm. når man åbner den. Det er skide irriterende, og man kan virkelig mærke at et eller andet sted, så skraber skærmlåget på et eller andet sted. Så det er vel ikke korrekt? Noget må de ha skruet forkert sammen?

Ud over det, så sidder det lange stykke plastik som dækker for hængslerne til skærmen, det sidder pis-se løst (det plastik stykke lige over F-tasterne), og specielt er venstre side er det helt galt, for når man trykker ned på det, så kan man ligefrem rokke med det op og ned.

Er det noget I ville få lavet? Jeg mener nu har jeg lige fået den hjem i går, og så allerede på mandag kommer jeg med den igen... Besværlig kunde tænker jeg bare - men et eller andet sted, så skal sådan nogle ting her også bare fungere korrekt, i hvert fald efter mit hovede!

Så nu spørg jeg lige her efter om jeg er for sippet eller ej?
          
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2011 kl. 10:30
Tavsheden tager jeg som et "JA" til at jeg er for sippet, men nu går jeg sgu tilbage med Mac'en i morgen og forlanger den lavet 100% !!

Så skal jeg nok følge op på sagen her i denne tråd... Det kunne jo være andre kom ud for det samme

Ha' en fantastisk søndag!
          
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2011 kl. 11:44
jeg tror man skal have den i hænderne for at give et ordentligt svar, min søn har en macbookpro og den sige mig bekendt ingenting, hvis den sagde noget ville jeg nok kigge på om jeg troede det går ud over holdbarheden.. og dernæst hvor meget generer det.. og vurderede jeg det generede så ville jeg da også forsøge at få det repareret.
Mvh

René
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2011 kl. 14:42
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

jeg tror man skal have den i hænderne for at give et ordentligt svar, min søn har en macbookpro og den sige mig bekendt ingenting, hvis den sagde noget ville jeg nok kigge på om jeg troede det går ud over holdbarheden.. og dernæst hvor meget generer det.. og vurderede jeg det generede så ville jeg da også forsøge at få det repareret.

Ja det er korrekt... Den skrabende lyd irriterer i hvert fald mig nok til at det går mig på, men jeg er så også meget sippet hvad sådan noget angår.. Jeg har lige fået den tilbage fra RMA, hvor de fikser problemet, men så kommer den tilbage med en ny skavank.. Det er skidt!

Sådan nogle ting her burde bare være 100% i orden! Smile efter min mening!
          
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu