|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
donjohansen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() Sendt: 05-Juni-2011 kl. 15:42 |
hey
jeg har købet mig en boxee box og er super glad for den og nu har jeg lejget lidt med det her i 14 dag nu men men jeg kunne godt tænke mig at jeg kunne styre coves/ thumbnails så det blvet hd covers og alm covers eller evt nogen under mapper så kan kan holde styr på hvad det forskældig er
og info kunne jeg også godt tænke mig at pille lidt med så jeg jeg kan butte dansk ind i info der hvor man læser om film er der noget prog men kan bruge til det noget af ThumbGen osv mvh M og forsat go sommer søndag :_) |
|
![]() |
|
Skodman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2006 Sted: Lyngby,Denmark Status: Offline Point: 219 |
![]() |
Det lyder som om du skal lave nogle NFO filer..
http://support.boxee.tv/entries/510215-creating-an-nfo-file Det er ikke så kringlet endda. ![]() Jeg kunne desværre ikke finde en dansk side. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |