recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad er der sket med VLC Player?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad er der sket med VLC Player?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10583
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad er der sket med VLC Player?
    Sendt: 10-Juni-2011 kl. 09:15
Efter jeg har installeret den seneste version af VLC Player vil den ikke afspille mine .ts filer optaget med DVBViewer. Alle andre formater afspilles fint.
Jeg har prøvet at afinstallere og reinstallere med samme resultat. Jeg har også prøvet igen at installere min gamle version, som før fungerede fint, men den vil heller ikke længere afspille dem.

Det er som om at filerne ikke bliver loadet. VLC skærmen bliver blot stående i sort.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1067
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2011 kl. 09:45
Du har vel ikke en eller anden .txt fil liggende i samme folder som .ts filen? VLC tror så at det er en subtile fil og går i coma, da den ikke indeholder subtitles. Har selv haft problemet med optagelser fra DvbWiever.
/Peter
Til top
ehelmer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Januar-2004
Sted: Denmark
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2011 kl. 16:38
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Efter jeg har installeret den seneste version af VLC Player vil den ikke afspille mine .ts filer optaget med DVBViewer. Alle andre formater afspilles fint.
Du taler om version 1.1.10?
Den fungerer fint hos mig på .ts filer fra DR, DR K, DR HD.

ehn
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10583
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2011 kl. 16:35
Oprindeligt skrevet af pfugl pfugl skrev:

Du har vel ikke en eller anden .txt fil liggende i samme folder som .ts filen? VLC tror så at det er en subtile fil og går i coma, da den ikke indeholder subtitles. Har selv haft problemet med optagelser fra DvbWiever.

Tak for tippet. Det var netop det som var problemet. DVBViewer danner jo en txt fil med programoplysninger, svarende til EPG data. Denne txt fil bliver lagret i samme folder som ts filen, så hvis jeg enten omdøber eller sletter txt filen, afspiller VLC uden problemer mine ts optagelser.

Flemming 
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1067
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2011 kl. 14:53
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af pfugl pfugl skrev:

Tak for tippet. Det var netop det som var problemet. DVBViewer danner jo en txt fil med programoplysninger, svarende til EPG data. Denne txt fil bliver lagret i samme folder som ts filen, så hvis jeg enten omdøber eller sletter txt filen, afspiller VLC uden problemer mine ts optagelser.

Flemming 

Du kan også gå ind i VLC indstillinger,indstillinger: vis alle , undertekster/osd og fjerne vingen udfor: Gendkend
undertekst filer automatisk.

/Peter
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu