recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilmelding til fælleskøb af LT-37M60.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTilmelding til fælleskøb af LT-37M60.

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7959
Direkte link til dette indlæg Emne: Tilmelding til fælleskøb af LT-37M60.
    Sendt: 20-Februar-2006 kl. 14:11
Det er nu muligt at foretage tilmelding til fælleskøbet af dette lækre LCD fjernsyn: Tilmelding.

Redigeret af Thorvald
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2006 kl. 14:12

Antal tilmeldte p.t.:

• Sølv+sort: 1.
  • Helsort: 0.

Thorvald.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2006 kl. 08:03

Et lille PDF-produktblad om fjernsynet samt min artikel om samme fjernsyn kan findes her:

Fjernsynet står for i øvrigt i fælleskøbet til 19.999,- inkl. levering i DK, inkl. vægbeslag og inkl. alu-kabel bakke. Hvis der kommer tilstrækkeligt mange tilmeldinger kan prisen komme ned på 19.499,-

Thorvald.
Til top
Glennda Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-November-2005
Point: 130
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2006 kl. 10:00

Hvornår kunne den sølv/sorte evt leveres ?

mvh

Glenn

Focal Utopia micro Be Højtaler Oled LG 65".Denon pma a-110 forstærker. Samsung 3DBlu Ray.Sony DAT dtc2000ES.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2006 kl. 10:46

Der er lidt usikkerhed, tror jeg, om leveringstiden på sølv+sort modellen. Brian fra JVC har sagt op til 2 måneder til mig. Men om der så reelt er 2 måneder eller om det kan gøres på én måned ved jeg ikke endnu. Jeg har principielt bestilt min sølv+sort men jeg har endnu ikke fået en mere præcis besked om leveringstiden.

Jeg har i øvrigt netop rettet tilmeldingsformularen til, idét farvevalget var skrevet forkert. Jeg troede først Lars havde skrevet rigtigt, men jeg må have været søvning og læst forkert...

Redigeret af Thorvald

Thorvald.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2006 kl. 09:11
Er der ingen der vil være med til at købe dette fantastiske fjernsyn til en fantastisk pris?  

Thorvald.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2006 kl. 11:43

Pixelgaranti:

Oprindeligt skrevet af Godpris Godpris skrev:

JVC har ikke pixel garanti på deres LCD skærme så dette kan vi ikke love fællesindkøberne. Men jeg har lavet den aftale med Brian, at hvis det skulle opstå pixel fejl så skal skærmen indsendes til JVC og derefter kigger de på den. Og såvidt jeg kunne forstå på Brian så har de i alle nuværende tilfælde fået løst problemet med skærmen til kundens tilfredshed.

Levering af sølv+sort model:

Oprindeligt skrevet af Godpris Godpris skrev:

Jeg har tjekket op med Brian vedr. den skærm du helst ville købe og den kan de ikke levere før om ca. 4-5 uger og modellen tages udelukkende hjem på special bestilling.

Thorvald.
Til top
Glennda Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-November-2005
Point: 130
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2006 kl. 12:06

jow men jeg vil lige vente og se man har jo indtil den 15 marts om verden står endnu eller der er kommet nye 7 gen lcd på markede.

Du skal også regne med at 20.000 er mange penge og derfor kan folk ikke bare springe på som med en hd recorder til 4 kilo *gg*

mvh

Glenn

Focal Utopia micro Be Højtaler Oled LG 65".Denon pma a-110 forstærker. Samsung 3DBlu Ray.Sony DAT dtc2000ES.
Til top
SMS Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juni-2005
Sted: Ølstykke - DK
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2006 kl. 15:28
[QUOTE=Thorvald]

Pixelgaranti:

JVC har ikke pixel garanti på deres LCD skærme så dette kan vi ikke love fællesindkøberne. Men jeg har lavet den aftale med Brian, at hvis det skulle opstå pixel fejl så skal skærmen indsendes til JVC og derefter kigger de på den. Og såvidt jeg kunne forstå på Brian så har de i alle nuværende tilfælde fået løst problemet med skærmen til kundens tilfredshed.

Ja så er det jo JVC der har det sidste ord hvis der er fejl på skærmen, og hvad Brian evt. siger det kan jeg ikke bruge til noget, jeg vil gerne have Pixelgaranti i en eller anden form nedskrevet på papir.
20.000,-kroner er dog en sjat penge og så komme til at sidde og se på pixel der lyser konstant. 
Bortset fra det er det lige et TV for mig, skal bla. bruges til billedredigering.

Redigeret af SMS
/ Venlig hilsen Søren.
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2006 kl. 17:17

Hej!

Jeg Kan altså ikke se det "fantastiske" ved denne skærm,måske lige bortset fra at den er flot designet.Sammenlignet med SAMSUNG LE4051B-så mener jeg IKKE at den klarer sig ret godt.Men KAN man simpel hen ikke klemme en 40" ind i sin stue,ja...så måske.

Prisen er vel egentlig o.k

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2006 kl. 17:30

SMS: Du kommer jo heller ikke til at se på lysende pixels - de siger jo netop, at hvis der er noget i vejen, så send den bare ind til JVC, så ordner de det. Det er måske nok ikke en "skriftlig" pixel garanti - men det afholder ikke mig fra at købe den. Grunden til at JVC ikke har en egentlig pixel garanti kan jo måske også være at det er sjældent at der er pixelfejl på deres skærme.

Irev: Har du set LT-37M60 live, evt. ved siden af Samsung LE4052B? For ellers kan du næppe sige om den er fantastisk eller ej.

Glennda: Fra JVC kommer der ikke en afløser til M60 før om et års tid.

Thorvald.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2006 kl. 06:53

Antal tilmeldte p.t.: