|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Czuba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
![]() Sendt: 13-Juni-2011 kl. 20:12 |
Hej.
Min PS3 er her til aften afgået ved den forfærdelige 'YLOD'. Og L.A. Noire sidder stadig i maskinen!
![]() Har prøvet at google lidt på 'YLOD' og det ser desværre ikke ud til at der er så meget at gøre ved det, andet end at købe en ny maskine. Jeg læste mig så frem til, at Playstation Plus brugere får gemt deres Savegames, så de ikke skal tænke på at lave backup.
Efter PSN kom op at køre igen, har jeg tilmeldt mig Playstation Plus, så er der nogen chance for at mine Savegames ligger gemt et sted og kan hentes frem igen ved køb af en ny maskine? Eller skal jeg bare glemme alt om dem?
Mvh
|
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
Da min fik YLOD fik jeg skiven ud ved at tænde den med eject, det ku du da lige prøve. Iøvrigt kan det laves, jeg ved det da min gamle maskine i dag kører hos en kammerat der er mere fix på fingrene end mig......
FIX ( på engelsk, med video ) Her kan du få det gjort for dig ( de vil godt nok ha en tusse for det, men hvis du alligevel skal ud og ha en L.A. Noire, så er det jo ikke så galt endda..... ) De to links fandt jeg på mindre end 5 minutter med DENNE google søgning... Redigeret af detlef - 14-Juni-2011 kl. 07:11 |
|
![]() |
|
Czuba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
![]() |
Tak for svaret:) Har fået spillet ud, heldigvis...:)
Tror nu alligevel jeg snupper en PS3 320 GB Slim...:)
|
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
Super du fik skiven ud! Så ville jeg også vælge at betale mer prisen for en ny slim... hvem ved, måske kan du lave lidt gryn på din gamle maskine hvis du kan finde en fingernem køber....
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har tænkt lidt på det...:) hehe.
|
|
![]() |
|
mrcoolguy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2011 Sted: Tranbjerg Status: Offline Point: 14 |
![]() |
jeg er interesseret i den døde enhed hvis du vil sælge
|
|
![]() |
|
0menat ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
er MEGET nemt at lave.. ;)
i 90% af tilfældende er det "bare" kølepastaen der er brændt væk. på med noget silver kølepasta og den køre igen. de sidste 10% skal der varmes lidt med en varmeblæser for at binde lodningerne bedre. koster under 100,- at lave den. |
|
![]() |
|
mrcoolguy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2011 Sted: Tranbjerg Status: Offline Point: 14 |
![]() |
det er korrekt bornholmeren. Men hvis man ikke er lidt fingernem og tør skille hele sin ps3 i små dele, så er det ikke "bare lige"...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |