|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
ZioZio ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() Sendt: 15-Juni-2011 kl. 20:50 |
|
ZioZio’s HTPC setup (Rød = Nyt tilføjet) Syntes lige jeg ville dele mit setup. Det er på ingen måder færdig endnu. Men det ved jeg nu heller ikke om jeg nogensinde bliver ![]() Mit setup er bygget op på følgende måde: TV Server:
FileServer:
Klient #1:
Info: DVBViewer bliver startet fra XBMC. Klient #2:
Klient #3:
TODO:
Billeder: Jeg har ikke taget billeder af slut resultatet endnu. Men jeg lover at de nok skal komme inden for kort tid. ![]() Indmaden af HFX kabinettet blev strippet og nyt hardware blev tilføjet. (Klient #1) ![]() Tester serveren i soveværelset. Det var ikke monster populært hos konen. Men den kom da på loftet efter en weekend. ![]() Teaser af setup'et.
Redigeret af ZioZio - 19-Juni-2011 kl. 21:23 |
||
![]() |
||
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
|
Neat! Må man spørge om hvad logikken er ved at have 8gb ram i klienten og 4 i serveren?
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Må indrømme at det efter min bedste overbevisning er det mindste setup jeg nogensinde har set nogen "blære" sig med: 1 server med et par tunere og en klient uden, men med 4 lamper bagved Men okay, den bør vel placeres her: P.S. Det med smartwii. Er det ikke bare at tilslutte det. Det tager normalt under 5 minutter
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
ZioZio ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
Hehe, konge sur opstød....i love it
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det var desværre for svært for Proshop at levere 4 GB inden for 10 dage. Så gad jeg ikke vente mere og købte 8 GB for 200 kr mere.
|
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
|
God start på et setup. Jeg glæder mig til at følge det, husk at poste lidt opdateringer indimellem. Hvilken lyd kører du? surround eller "kun" stereo?
BS Redigeret af Bschmidt - 16-Juni-2011 kl. 08:08 |
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
|
![]() BS Redigeret af Bschmidt - 16-Juni-2011 kl. 08:10 |
||
![]() |
||
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
|
Altid sjovt at se andres mediecenter opsætning
![]() Nogen kunne så spørge hvorfor man skulle bruge mere end 2gb i både server og klient. Mediecentre bruger, som udgangspunkt, uendeligt lidt ram.
Man kunne dog udnytte en del af ram'en til et ramdrive til f.eks timeshift buffer....
|
||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
||
![]() |
||
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
|
Kan man lave ramdrive på windows?
|
||
![]() |
||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
![]() |
|
Det ser spændende ud med de køleprofiler på siderne, er planen at cpu'en skal kobles til dem via noget heatsink af en art? |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Syntes ikke mit setup er specielt spændende, men ok da Redigeret af MCenterFreak - 16-Juni-2011 kl. 14:27 |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
||
![]() |
||
![]() |
|
Det har du sgu ret i, var nok lidt for sent på aftenen
![]() |
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |