|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() Sendt: 16-Juni-2011 kl. 22:53 |
|
Min Popcorn Hour er stået af, så nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre...
Det jeg savnede ved min Popcorn, var en maskine der kunne browse på nettet så jeg kunne høre musik fra Grooveshark.com og TDC Play hjemmesiden, men findes der nogle maskiner der kan dette? Jeg tænkte på en Boxee, men ved ikke om den kan det med internet browseren? Eller skal man gøre dette via en bærbar pc koblet til mit anlæg via en Airport Express? |
||
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7250 |
![]() |
|
Byg dig en HTPC !
Så bliver du ikke låst. Har selv liget bygget en lille shuttle og den er både mediecenter samt en win 7 pc. |
||
![]() |
||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
|
Det lyder som en løsning der larmer lidt? Hvad med lyden? Understøtter den DTS fra .mkv filerne? Og hvordan er den spændt til dit tv? Nogle links og billeder? ![]() |
||
|
||
![]() |
||
Jonathan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Vanløse Status: Offline Point: 137 |
![]() |
|
Du kan hente inspiration over i Mediacenter/HTPC afsnittet af forummet. Jeg er selv gået fra popcorn hourafspiller til fuldt HTPC setup, og jeg har overhovedet ikke fortrudt.
Det er en dyrere løsning end en popcorn hour og der kan være mere larm, men det er100 gange mere fleksibelt. |
||
![]() |
||
tobywan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Status: Offline Point: 406 |
![]() |
|
.
Redigeret af tobywan - 17-Juni-2011 kl. 09:27 |
||
Panasonic VT50 - B&W CMs2
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9442 |
![]() |
|
Hvorfor ikke købe den der LG boks der er på forsiden i øjeblikket.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Mere fleksibilitet er jo nice, men er det ikke stort set bare en mini pc du har til at stå under dit tv? Jeg kender ikke så meget til en htpc løsning, men må da lige tjekke det ud så. Hvordan navigerer du rundt oppe på skærmen med en htpc? |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg så den godt her til morgen, men den kan vel ikke streame .mkv filer fra min cmputer vel? Så mangler jeg en maskine der kan det ![]() Men ellers super fed løsning! |
||
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4717 |
![]() |
|
Jo, den har indbygget DLNA (LG kalder det Smart Share), som understøtter f.eks. mkv og DivX. Hvordan den klarer det i praksis ved jeg ikke, men det fremgår af specifikationerne.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|
Du kunne også kigge nærmere på den kommende Xtreamer Prodigy, som faktisk har indbygget Grooveshark applikation m.m.
http://xtreamer.net/prodigy/ Det er den bedst udstyrede af alle NMT-boksene, og der stod faktisk længe at den ville få Airplay understøttelse, hvilket de tilsyneladende desværre har droppet... |
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
|
Pas på med Xtreamer. Se alt de bøvl de har haft med at overholde den lovede leveringstid på deres nye Ultra - pengene trækkes jo selvfølgeligt med det samme. Og så de ekstra omkostninger der kom på fordi den blev sendt fra Kina......
Så køb ikke noget fra Xtreamer før det er på lager i EU ! og der er lavet en review/test. Deres marketingsafd. lover guld og grønne skove (altså ikke nødvendigvis fra første FW version, men måske engang)
|
||
![]() |
||
![]() |
||
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|
Jeg ville også kun handle fra EU, men sådan har jeg det med alle produkter...
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |