|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kri5toffer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2011 Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 20-Juni-2011 kl. 15:48 |
Hej
Hvilke HDD til Synology Diskstation 211+Hej er her klog der har forstand på HDD, nærmere bestemt hvilke HDD der passer som "Hans i Grete" til en Synology Diskstation 211+?Jeg er nemlig lige ved at investere i sådan en men der følger jo ikke HDD med, så jeg vil gerne købe nogle stabile, pålidelige og hurtige harddiske at stoppe i, jeg har nemlig ikke forstand på dette... De skal spejle hinanden, altså raid, hedder det vist nok. Jeg kører med en macBook Pro, blot til info. En der har erfaring med dette og ved hvilken der passer bedst :o) -glæder mig til kompetente svar. |
|
![]() |
|
smitty ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
![]() |
Har du checkket denne side? Her kan du se hvad der skulle være kompatibelt.
Jeg har disse diske i og de fungerer upåklageligt. |
|
![]() |
|
Kri5toffer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2011 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Det er jo en jungle med de HDD...
![]() Den her Seagate er også kompatibel ifl. Synology http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4406933 men koster kun 539... i forhold til dine der koster 1.003 kr. Hvad er forskellen på disse to typer? Jeg kan se, at din har 7200 rpm og den jeg har set har 5900 rpm. Det er hvor hurtigt de læser, ikke også? Hvad får man ellers mere for pengene ved at give ca. 500 mere pr. stk.?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |