|
XBMC på iPad 2 |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Dammeren ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juli-2011 kl. 14:54 |
Hej guys,
Jeg har installeret XBMC på min iPad 2 og det lader til at fungere OK. Jeg har dog et problem med det danske DR NU player add-on, som jeg har installeret.
Problemet med dette add-on er at uanset hvilket popcast, som jeg vælger så "fryser" billedet først 2-3 gange for så derefter at lukke popcastet helt ned. Når dette sker så ryger jeg tilbage til oversigten i DR NU playeren, hvor jeg kan se det sidste popcast, som jeg har forsøgt på at afspille.
Jeg har ingen generelle problemer med at afspille 720 HD materiale via mit trådløse netværk, så jeg tror ikke at det er der problemet er. Jeg har prøvet at slå hardware acc. fra inde under video-indstillinger for at se om dette kunne være en løsning. Dette hjalp så ikke så meget. Har også prøvet at reinstallere DR NU playeren.
Er der nogle af jer andre, som der har installeret XBMC på deres iPad - eventuelt på den første udgave af iPad'en? . Hvis ja, virker DR Nu playeren?
|
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har lige prøvet at afspille den seneste episode af aften touren samt 3:8 af menneskets planet via XBMC på min iPad 2 uden at der var nogle problemer
![]() |
|
![]() |
|
Dammeren ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
Hej Nekolas
Tak for svaret. Jeg har nu prøvet at slukke og tænde for min iPad 2 og mit trådløse router og nu spiller skidtet bare, så det var bare et lille lokalt problem
![]() Hvor er det dog bare dejligt at man nu kan jailbreake sin iPad 2....
Mvh.
Dammeren
|
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
noget af dette der virker over 3G forbindelsen? for så kunne det da være man sku overveje at jailbreake :P
|
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
http://forum.xbmc.org/showthread.php?t=95201
Ifølge en developer så tager XBMC sig ikke af om der bruges WIFI/3G/wired connection (ATV), men der må forventes at være mulige performance issues hvis at kilden er af høj kvalitet og det er begrænset hvor god en forbindelse man kan få med 3G ^ men det er kun teoretisk. Jeg har kun en WIFI iPad så kan desværre ikke teste det :)
|
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Okay mange tak ;)
|
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
fatbass ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2010 Status: Offline Point: 186 |
jeg bruger ikke xbmc mere på min ipad 1 syns ikke det kørte helt optimalt. men fandt så et program til ipad VLC ogå installere du et program på din computer der hedder VLC steamer
den æder alt, mkv 1080p, fulde dvd iso osv
|
|
![]() |
|
Men det kræver vel at din computer står tændt når du vil streame? XBMC kan streame fra din NAS
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
nogen der ved om man kan få hdhomerun tuneren til at spille i xbmc som man kan i en alm pc?
|
|
![]() |
|
Kjelstrup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
Hej jeg har lige installeret xbmc på min iPad2, men kan ikke finde info nogen steder om hvordan den kan streame fra min NAS (Synology ds 411+) findes der et add on til synology eller ?? Jeg kan kunde finde noget, hvor man skal have installeret det på sin msc eller pc. Kan du hjælpe??
|
|
![]() |
|
Så vidt jeg husker så deler jeg filerne på min NAS via SMB (Samba protokol/windows file sharing) som at XBMC på iOS har support for. Også har jeg ellers tilføjet det delte drev manuelt inde i XBMC på mit iOS device
|
|
![]() |
|
Kjelstrup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
Jeg syntes ikke jeg kan finde SMB på min nas, er det noget du har installeret Den skal også indtastes en port på min ipad, hvad bruger du der?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |