|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
KingdoM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2006 Status: Offline Point: 133 |
![]() Sendt: 21-Juli-2011 kl. 21:31 |
||
Hej,
Hvad ligger i den bedre ende i størrelsen 50" ++ ? Til omkring under 20.000? Var lige i Elgiganten her forleden og så på dette samsung http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/tv/UE55D7005XXE/samsung-55-3d-led-tv-ue55d700 Og synes designet for super lækkert og et godt billede? Har pt 50" pioneer 5090 og det skal ikke være mindre. Men må godt bruge mindre strøm
![]() |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||
Når du har et Pioneer, så skal du da tage et kig på Panasonic.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Hallas ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
||
Enig, eneste der kan afløse den 5090 er da klart panasonic VT30.. Intet andet kan måle sig på billedet :)
|
|||
![]() |
|||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() |
||
Hov hov.. Jeg er selv pana mand, men LG er ved at komme godt med..og fører med en omgang på prisen (kr 10.000.- billigere) Og med den hastige udvikling der er i skærme...skifter vi jo hvet 2. år så prisen har betydning (læs iøvrigt Rasmus Larsen, Fladtpanels.dk test af LG PK950 , som har givet en AWARDS ) Men Pana VT30 er vel nok bedst ? |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
||
parallel import modellen kan sættes op med dansk menu (service menu hack), så du får DVR optage funktion og sat modtager :) denne har 3D PASSIV og rimlig ok billed hvis du læser udenlandske forums, der er desværre ikke mange danskere som skriver om den.. men flatpanels.dk har dog en anmeldelse af 650W her LG fik for nylig 3D FullHD certificering, så når der tales Passiv 3D, så er den vist helt på plads nu, når 3D bluRay afspilles, så kan du godt tillade dig at ignorere andre forklaringer når de skriver half hd, får det kom LG så udenom. |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
vil holde mig langt væk fra LG plasma tv, de er mere gået tilbage end frem
deres 2011 http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1305798346 prøv og se the spirit den i stedet for din pio du vil få et chock når filmen stort set er i sort/hvid Redigeret af xcardman - 24-Juli-2011 kl. 21:47 |
|||
![]() |
|||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() |
||
Nu er du ikke sød xcardman Du burde vel også lave et link til: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1269244450 Rasmus roser dette LG tv så det får en AWARDS..så er det vel ikke helt galt Mener ikke du kan generalisere og tillade dig at sige til folk, de skal holde jer fra LG Kun retention er et større problem...men det har Pana dælendunsme også mange problemer med ( jeg har selv 2 stk) Jeg har set VT30 sammen med PK fra LG Sort som vi alle har skrevet om er nu løst ved begge de nævnte tv Jeg mener at Pana VT30 er det bedste tv der er lavet til dato Men en LG PK kan jeg sagtens leve med...og spare kr. 10.000 ved et 55" |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
jeg siger også deres 2011 model og derfor mit link
Rasmus har netop heller ikke givet den nogen AWARDS en pk model er fra 2010 og har selv anbefalet det flere gange |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej, ok du skrev 2011 Klart dårligere end 2010 modellen PK forhandles stadigvæk |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |