recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spotify på Sonos: Er lokal musik tilgængelig?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSpotify på Sonos: Er lokal musik tilgængelig?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AndyK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 324
Direkte link til dette indlæg Emne: Spotify på Sonos: Er lokal musik tilgængelig?
    Sendt: 23-Juli-2011 kl. 18:10
Hejsa

Jeg overvejer meget seriøst at erstatte mit squeezebox udstyr med Sonos. I den forbindelse er jeg meget interesseret i at bruge Spotify når det kommer til Danmark.
Jeg har tidligere benyttet Wimp på Squeezeboxen, og der har det irriteret mig, at man skal vælge mellem ens lokale musik og så streamingtjenesten. Derfor blev jeg positivt overrasket da jeg læste, at Spotifys windows klient kan indeksere ens lokale musik, så det bliver præsenteret sammen med al den musik der kan streames.

Derfor vil jeg gerne vide om Spotify klienten på Sonos også kan indeksere ens lokale musik?

På forhånd tak
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2011 kl. 19:43
ikke så den mixer dit lokale musik med det der ligger online fra tjenesten nej.
du har en menu hvor du skal vælge mellem dit lokale musik (fra computer eller NAS), så der radio, og derefter div. tjenester såsom spotify, rhapsody, pandora, deezer mm. og så der div. computere (som er sat op til at dele på netværket, ved ikke med mac, men windows computere står nævnt), og så der Line-In.

- så du skal vælge hvilket "input" du vil benytte om man vil..
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 4010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2011 kl. 20:32
Du kan godt have en kø, der består af både lokalt og Spotify musik. 

Så hvis du laver en playliste som har begge dele, så går det fint. 
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
FPP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Juli-2010
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 06:55
Med Squeezebox og Wimp kan man også lave afspilningslister der indeholder både lokalt musik og numre fra Wimp...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu