recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BF3 - Alfa Trial
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBF3 - Alfa Trial

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Emne: BF3 - Alfa Trial
    Sendt: 24-Juli-2011 kl. 15:13
Jeg var den heldige vinder af at prøve BF3 alfa trial. Jeg har ikke haft så meget tid/lyst til at spille det de sidste par dage, men her i dag fik jeg så prøvet det godt af.

Jeg kan lige nævne et par ting for dem der er interesserede.

Positivt:

- Man kan skifte mellem auto-burst-single på nogle af våbnene.
- Der er betydelige forskel på våbnene fra BC2 til BF3.
- Lyden er som forventet.
- Voice acting giver en mere realistisk følelse end BC2. Her taler jeg om hvis der f.eks. er blevet spottet en fjende - der virker til at være mange forskellige sætninger.
- Den pansrede manskabsvogn drejer hurtigt selve kanontårnet i modsætningen til BC2, hvor du var tvunget til at ændre på din museindstilling.
- Det gør en stor forskel at man kan lægge sig ned.
- Man kan se sit eget liv og med packs er super gode.
- Generelt et spil med gode muligheder, det skal bare lige rettes til.

Negativt:

- Man dør for hurtigt. Den første dag jeg spillede, døde jeg 6/7 gange af en enkelt kugle (ikke headshot), den 7. gang døde jeg ikke men mistede 97% liv.
- Metro banen er helt forfærdeligt indrettet som Rush bane. Jeg har endnu ikke vundet som angribe, på trods af at jeg spillede omkring 4 timer i dag. Det samme gjaldt for mine modstandere. Med det sagt er det ikke nødvendigvis en direkte dårlig bane, den er bare urimeligt svær når man dør hurtigt og ens mål er placeret elendigt.

Det var lige umiddelbart det. Jeg forventer ikke at spille Rush, hvis alle baner er ligesom Metro - det er en fed bane, ingen tvivl om det, men de choke-points i den bane er helt urimelige. Desuden går det ikke at vi dør så hurtigt - så må de oprette en "Hardcore Mode", så folk der har brug for det, kan spille det. BF spillene har aldrig være spil hvor man kun skulle have 1-2 kugler, max 3. Desuden kan jeg ikke se noget problem i at de bare laver det med HC mode, det ville løse mange problemer i hvert fald. Men jeg forventer da også at det bliver ændret til betaen til september.

Nogen spørgsmål?

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2011 kl. 10:02
Og du er klar over at du bryder din NDA med ovenstående?

Jeg er selv med i Aplha trialen forresten Smile
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
tehturner Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Maj-2011
Sted: Danmark
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2011 kl. 14:40
Hvis jeg var dig, ville jeg oversætte det der og sende det ind som feedback. Det er trodsalt derfor du er med i alpha testen. :)
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Point: 819
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2011 kl. 16:06
Findes der også en alfa trial til PS3? 
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2011 kl. 17:50
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Og du er klar over at du bryder din NDA med ovenstående?

Jeg er selv med i Aplha trialen forresten Smile

Det ved jeg godt, har godt set den true inde på battlelogs hver gang man logger på. Nu har jeg så valgt at fortælle lidt (forventer ikke at de finder det her), dog vil jeg ikke vise screenshots.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2011 kl. 17:51
Oprindeligt skrevet af tehturner tehturner skrev:

Hvis jeg var dig, ville jeg oversætte det der og sende det ind som feedback. Det er trodsalt derfor du er med i alpha testen. :)

Jeg har skam længe skrevet på deres forum om de ting jeg jeg klager lidt over. Har endda lavet en tråd om det ene.Tongue

Desuden har jeg også været med i et spørgeskema.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu