|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mivi71dk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 352 |
![]() Sendt: 01-August-2011 kl. 12:17 |
Hej
Jeg har lige geninstalleret hele Windows 7, og sat hele systemet op igen. Nu kunne jeg godt tænke mig, at finde et program, som kan give mig adgang til programguiden (primært denne). Jeg vil gerne kunne se, hvad der kommer i TV, sætte programmer til optagelse og fjerne dem igen. Hvad er godt i forhold til pris, når ovenstående er 98% af mine behov? Michael
|
|
![]() |
|
mm-bob ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2010 Status: Offline Point: 436 |
![]() |
Jeg antager du vil bruge 7MC.
Jeg har været fint tilfreds med remote Potato: http://www.remotepotato.com/
|
|
![]() |
|
![]() |
|
mivi71dk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 352 |
![]() |
Nå ja - mindre deltalje, men ja. Det er Windows 7 Media Center.
Den kender jeg nogenlunde. Så det er da en anbefaling :) |
|
![]() |
|
![]() |
remotepotato er inst og virker perfekt :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |