|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
asmusu2 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2011 Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 20-Juni-2011 kl. 22:30 |
Hej, er denne afspiller ok til prisen, eller er der for meget mandags-afspiller over den?
Jeg regner kun med jeg skal bruge den til at se mine dvd-film, jeg jeg vil lægge over på en ekstern harddisk. A.C. Ryan Playon!HD Mini 2 http://www.playonhd.com/dk/?upn=products&subpage=playonhdm2&info=specs Er der noget med hvor mange bogstaver jeg kan bruge i filnavnet, når jeg døber iso filen? Håber i kan hjælpe mig. Hilsen Steen |
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 666 |
![]() |
Jeg har 1'eren og den fungerer udemærket. Brugerfladen har netop fået en ganske fin opdatering med ny firmware. Jeg ved ikke hvor mange bogstaver der kan være i navnet, men er ikke stødt på problemer i den henseende.
Jeg bruger min både til dvd-iso og mkv filer. Remoten er nok det dårligste ved mini 1. Jeg ved ikke om 2'eren har fået en anden og mere nutidig. Redigeret af OleA - 20-Juni-2011 kl. 23:24 |
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
![]() |
Hvis du kun bruger den til at afspille filer fra en USB HDD så er den helt OK.
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
den fungere ganske fin
har den selv
prisen er fin og har den nyeste chip samt den kan afspille HD lyd fra blu-ray har langt alle mine dvd i mkv format med programmet makedvd som er gratiis i 30 dage den sidste firmware har rettet de fejl som jeg har fundet Redigeret af xcardman - 21-Juni-2011 kl. 18:45 |
|
![]() |
|
asmusu2 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2011 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Det lyder jo godt.
Komprimerer i dvd'erne til dvd5, eller lader i dem være ukomprimerede? Hilsen Steen |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Samler lige op her.
Har ikke lige fuldt med det sidste stykke tid. Ripper alle mine film DVD og BD i dvd fab som main mowie. Afspiller med henholdsvis Dune max og en pch-200. Skal udvide og har kig på flg. AC Ryan hd2, AC Ryan hd mini2 og så pch- a210. Har aldrig haft problemer med nogen af mine film på dune og pch. Men min nabo har en ac ryan hd mini ikke en 2er, og hanh har problemet med at nogle film fryser, især Avatar samme sted hver gang. Så hvad er egentligt forskellen på hd mini og hd mini2. Iøvrigt, hvor er det nemmest at købe case til pch-a200 til en 210er. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har købt en Mini 2 og lagt covers på filerne med ThumbGen.
Jeg så Avatar i går, og den spillede den fint. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |