|
Harmony One og ir receiver hvilken? |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
rexuz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-November-2007 Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Juni-2011 kl. 18:25 |
Hejsa.. Overvejer at købe en Harmony One til, at kunne styre mit HTPC, forstærk, tv osv. men problemet er at jeg skal have en ir receiver, for at kunne styre mit htpc. Faldt over disse muligheder:
http://www.proshop.dk/Fjernbetjening/TERRATEC-Remote-Control-incl-USB-bulk-2111215.html Har ikke fundet noget på google ang. disse produkter. Derfor dette spørgsmål... |
|
![]() |
|
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
snakker vi windows mediacenter?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
De fleste usb modtagere til pc kan bruges til mediacenter
Købte en billig på ebay til ca 80.- danske og den bruges fin sammen med Harmony One og XBMC |
|
![]() |
|
Det er XBMC.
Jeg har også overvejet en billig model fra e-bay, men det kan jo nærmest ikke betale sig når disse kan købes i dk til små penge :) Hvis de altså fungere..
|
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
En ting man skal tage med i overvejelserne, er om usb ir'en kan tænde pc'en fra shutdown tilstand, med mindre man altså har den tændt hele tiden. Mener ikke det er alle der kan det.
|
|
/Peter
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
|
Den er jeg klarover.. Som tidligere, der er jo ingen grund til at bruger 250kr. hvis man kan nøjes med 80 :)
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
nej hvis den understøtter de funktioner der er brug for :-) køb en af dem og lad os høre dine erfaringer.
BS |
|
![]() |
|
Har bestilt den i går. Håber bare den kommer når at komme på lager til imorgen, da jeg havde planer om, at tage til århus der... Så må vi se om det virker :)
|
|
![]() |
|
audio ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2009 Status: Offline Point: 373 |
Jeg kan i hvertfald bekræfte at Terratecs remote system kan vække fra S3 standby, og at rækkevidden er rigtig god. Så kan der heller ikke siges mere positivt om det system.
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
Dette er den originale.....Dem har jeg bestilt mange af....
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Ja det er også den jeg har 3 af, men hvorfor fanden har du bestilt MANGE af dem? taber du dem i lokummet?
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |