|
|
Besvar ![]() |
Side 123 11> |
Forfatter | |||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() Sendt: 22-Juni-2011 kl. 12:42 |
||
Så blev den lige udsat. Og de kommer med det under en uge før det sker. Det er sgu for dårligt.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() |
||
Sikke noget pis. jeg havde ellers smidt konen ud og næsten planlagt ferie, men det må udskydes så:(
Så håber jeg bare udgivelsen er værd at vente på:)
|
|||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|||
![]() |
|||
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() |
||
Craaaaap...!!!
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
||
Ja, jeg havde også fået ferie fra kone og børn, og skulle bare nyde dem. Det er altså noget lort at lave.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Simon R. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
![]() |
||
... er du ironisk? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
||
Damn man går op i sine film
![]() |
|||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
![]() |
||
Det har de ikke opdaget på amazon.co.uk endnu
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det skal nok komme. Nu er der kommet mere op på bdlive.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
![]() |
||
Efterspørgslen må åbenbart have overrasket dem
![]() |
|||
![]() |
|||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
||
Godt jeg har ikke har det problem. Efter at have læst og set hvordan Fellowship er blevet spoleret, har jeg besluttet ikke at købe settet. Forhåbentligt kommer der en anstændig version når de to hobbit-film er overstået og de sender et komplet boxset ud.
Iøvrigt har rips kunne d/l alle de sædvanlige steder de sidste 10 dage så for nogle betyder udsættelsen ikke så meget. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |