|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
allanl ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() Sendt: 04-Juni-2006 kl. 02:12 |
Hejsa,
Når man læser om Samsungs egen garantiordning: http://www.samsung.com/dk/support/guarantee/guarantee.htm ...så understreges det at ens fjernsyn skal være oprindeligt distribueret af "Samsung Electronics Nordic AB". Samtidigt nævner de at hvis fjernsynet ikke er fra denne distributør, så kan man stadigvæk benytte en "begrænset garanti" såfremt man kan fremvise et "Original Warranty Card". Mit spørgsmål er: Hvis jeg nu køber et Samsung LCD tv via en af de billige netbutikker - f.eks. laptops.dk - hvor falder mit køb så ind rent garantimæssigt? Redigeret af allanl - 04-Juni-2006 kl. 02:12 |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Allan Hvis du vil vide det med sikkerhed, så kan du kun spørge leverandøren og håbe at de svarer ærligt. Du kan dog godt regne med, at de billigste leverandører herhjemme hører ind under gruppen med "begrænset garanti". /Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Som jeg har forstået det, er garantien på "Parallel-importerede" produkter ofte en del beskåret, fordi at garanti-bestemmelserne i landet de kommer fra, er anderledes end herhjemme. (Et firma, der ihverfald udfører dette til UG+ er "Tape-connection", en af denne sides sponsorer. Men der findes sikker flere, det gælder bare om at se sig for og evt. spørge inden man handler.) Mange produkter kan dog findes til priser der ofte el. "næsten" matcher priserne hos de forhandlere der importerer selv. Og som sagt så ofte før, så er service'n ihvertfald de 2 først nævnte steder, meget høj. Hvor www.laptops.dk får deres produkter fra, ved jeg ikke, men som sagt, spørg dem. Redigeret af Pokerface - 04-Juni-2006 kl. 08:23 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |