|
Fiberboks hos SEAS-NVE ? til Producent |
Besvar |
Forfatter | |
mhv_omjk
Bruger Oprettet: 10-November-2010 Sted: Odsherred, DK Status: Offline Point: 159 |
Emne: Fiberboks hos SEAS-NVE ? til Producent Sendt: 27-Juni-2011 kl. 10:52 |
- Jeg vil gerne høre om der er nogle kloge hoveder der ved hvilke firma der har leveret Fiberboxen til SEAS-NVE fibernet, og er der nogle der kan komme med et link til en detaljeret beskrivelse af den så man evt. kan finde ud af få filtreret Multicast-streamen som IPTVet benytter, for jeg tror at det er Multicast-støj jeg har på mit LAN-netværk.
Grunden til dette emne er at jeg oplever en meget ujævn data-strømning på LAN-delen af et fælles netværk, som har sit udgangspunkt fra en http://www.jensenscandinavia.com/downloads/Jensen/AL7954/InstallationGuide_DAN.pdf den kan ikke holde en webstream ret lang tid af gangen og jeg har prøvet næsten alle indstillinger men uden held.
Nu vil jeg se om man kan gøre noget i selve boksen.
|
|
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
|
|
Ozzy
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
Sendt: 27-Juni-2011 kl. 11:13 |
Det er en L2 fiberboks du har, og den køre med Vlan så der kommer ikke Multicast trafik ud på din Internet port i fiberboksen på nogen måder.
Du kan ikke gøre noget selv inde i boksen på nogen måder. |
|
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |