|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
![]() Sendt: 07-Juli-2011 kl. 12:36 |
Er der nogen som ejer denne afspiller, som kan bekræfte at den kan vise undertekster på MKV-filer?
|
|
![]() |
|
intentus ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2011 Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Det kan den ifølge producentens specs:
Specification
Jeg har den ikke selv, men overvejer et køb :) Redigeret af intentus - 15-Juli-2011 kl. 23:43 |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
![]() |
Jeg har siden jeg postede spørgsmålet købt en Dune HD MAX, og den har intet problem med SRT subs i mkv-filer. HD Smart burde være det samme.
|
|
![]() |
|
Blank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
jeg har HD smart, og den har ingen problemer overhovedet..
|
|
BaaaaaH
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |