|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() Sendt: 05-Juli-2011 kl. 15:45 |
Hey..
Jeg går og overvejer at skifte min gamle xtreamer ud med noget nyt, og det jeg er ude efter er en boks der er ekstremt nem og bruge, ikke for meget vanskelig menu (ik som xtreamer) og så skal den ku spille filer over netværk, gerne fra NAS eller en computer sat op med twonkymedia eller lig. Samt usb stik, og skal ku spille iso, mkv, og div. Alm. Dvd rip formater, xvid, divx, avi, mpeg 2 & 4, musik er ikke så vigtigt, og så bare jpeg filer. Prisloft ligger på 1000-1200 kr, så nogen gode råd? Og begrund gerne hvorfor, på forhånd tak. ![]() |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
Tajs ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2011 Status: Offline Point: 35 |
![]() |
Jeg har eksperimenteret lidt med boxee og det virker meget fedt sammen med en NAS. jeg aner ikke hvordan selve boxee boxen er da jeg kun har prøvet med softwaren på macbook sat til en fladskærm, men jeg syntes softwaren virker fed og overskuelig. jeg overvejer selv at købe en =)
|
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() |
Ja, men nu er der bare lige det at den ikke kan fås til under 1200 kr ;)
|
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10593 |
![]() |
Der er jo en Fantec til salg i en anden tråd her på boardet. Jeg tror den kan det du efterlyser.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Tajs ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2011 Status: Offline Point: 35 |
![]() |
Nej det er selfølgelig rigtigt men så kunne man jo lige spare lidt mere op ;)
Boksen står til ca 1500 bananer på hifipriser.dk. |
|
![]() |
|
Guyver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
![]() |
Det er da rimelig tæt på 1200kr
http://www.wdc.com/en/products/products.aspx?id=570 http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?q=wd+tv+live+hub&sp=all&pid=4395322 http://www.youtube.com/watch?v=obkKVHb-KdE Iflg. denne anmeldelse, så klarer den også TwonkeyServer (skimmede anmeldelsen uden at læse den, men har læst om boksen tidligere): http://digitalt.tv/wd-tv-live-hub/ |
|
![]() |
|
![]() |
#fltk - Fantec? kender den ikke.. noget link?
#Tajs - nå okay, sidste jeg så til den var 2200 nemlig, vidste ik den var faldet så meget ;) men stadig i overkanten.. 1000 kr er hvad jeg vil ofre, hvorfor jeg skrev til 1200 er fordi så kan jeg stadig få noget godt, men så går jeg lige over grænsen. #Guyver - havde nu selv en WD TV Live (alm) i tankerne.. men ja, jeg spurgte nu mest af alt for at få lidt råd fra hvad folk havde prøvet og hvad de selv ville anbefale (leder efter erfarring, ikke bare hvad man har hørt/læst om) for har selv hørt og læst om en del bokse, men vil gerne høre fra folk der rent faktisk har haft dem mellem hænderne. En anden ting jeg tænkte var smart, men det der så slet slet ikke penge til, var en popcorn hour c200 og så at smide et blu-ray drev i, så slipper jeg os for at ofre på en blu-ray for sig selv. men ville være rart med noget bedre end xtreameren midlertidigt til under en tusse ![]() |
|
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
Med link i link:
Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
Hansemand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 537 |
![]() |
Kan godt anbefale Fantec'en som er tilsalg her i forummet. Har selv én magen til. Jeg er især glad for afspilning af DVB-T ts filer, hvor den viser undertekster samt at den på DR-HD kan dekode 5.1 aac+ lyden til 5.1 pcm lyd via hdmi til forstærkeren.
Redigeret af Hansemand - 05-Juli-2011 kl. 22:36 |
|
Mvh Hansemand
|
|
![]() |
|
riverwind ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-August-2007 Status: Offline Point: 37 |
![]() |
LG DP1 har jeg lige købt. Den virker til at være ok til kr 409,- :
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() |
Jeg har en A.C ryan HD mini, den gamle model, ud over at jeg synes gui kunen være pænere, køber selv med mede8er software på den synes jeg den er lækker i brug, så kan anbefale en mede8er istedet for. Min far har en LG DP1 som han er er glad for, og som jeg synes virker ganske fornuftig.
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Der er vel ved at komme nye generationer ud på markedet nu - du ved vel at bl.a Xtreamer snart kommer mde en. Dvs. hurtigere processor og mere RAM. Alt i alt er det vel værd at vente på - ligegyldigt hvilket mærker man så vælger. De nuværende maskiner har begrænsede muligheder for fancy GUI og live streaming (buffer problemer) pga. begrænsningen i RAM/Processor.
|
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |