|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
QaxXxuZ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2011 Status: Offline Point: 158 |
![]() Sendt: 13-Juli-2011 kl. 13:42 |
|||
Nu har jeg igen brugt tid på nettet til at søge efter problemmerne, men forgæves.
Jeg har rippet mine BD med DVDFab, og har installeret Power DVD 11. Når jeg så vil afspille filmen fra MCE (i Win7) så starter Power DVD også som det skal, men den siger at der ikke er noget i drevet. Og ja, dette spørgsmål er blevet stillet før, ved det godt, og svaret lød også på at man skulle ind og fortælle Power DVD hvor den skulle finde filmen. Men jeg kan ikke se nogen instillinger i Power DVD der kan dette. Så derfor spørger jeg jer, hvor fortæller jeg Power DVD at de BD den skal afspille ligger på min NAS server?
|
||||
![]() |
||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|||
Prøv at trykke på ikonet nederst til højre, det ligner en konvolut, der kan du vælge filer fra HDD. Sådean er det i hvertfald på Power DVD9.
|
||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||
![]() |
||||
QaxXxuZ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2011 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
|||
Jeg fandt det, jo.
Meen, så skal man jo ind manuelt og vælge en film. Fidusen skulle jo være at man trykkede på en hvilken som helst film i mce, og så afspillede den filmen. Er der ike noget andet man kan gøre for at afspille BD i mce, helst uden det koster noget.
|
||||
![]() |
||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|||
Det kan vel ikke være værre end at finde den på anden vis.
|
||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||
![]() |
||||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|||
My movies |
||||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||||
![]() |
||||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() |
|||
Du skal bruge et Clone drive. Jeg bruger CloneCD, men The Fab-guys er ikke så glade for konkurrenten Sly's programmer, men de har deres eget.
Jeg gør:
Ripper BD til harddisk med AnyDVD HD men beholder filmen i Image format
Har CloneCD installeret
Afspiller via PowerDVD 9 Ultra ved at starte fra MCE eller klikke på Image-filen.
Virker hvergang, dog skal Zone A film lige hjælpes med zonen, men så spiller de også.
Du kan gøre det samme med DVDFab 8 produkterne
|
||||
mvh Infinity
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Okay, nu skal i høre, jeg sidder i sofaen med min fjernbetjening og finder min film (BD) i mce, og trykker play. så skal den sku da afspille. Så skal jeg da ikke rejse mig fra sofaen, finde en mus og tilslutte den til mit HTPC, begynde at finde filmen i sti finder, for at få det til at spille i power dvd.
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Men My movie vil jeg lige kigge på, ligeledes det med at lave filmen i iso, med et virtuelt drive, så må jeg jo se om det får det til at spille
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
For så vil jeg da klart af med Power DVD igen.
|
||||
![]() |
||||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|||
Du skal have PowerDVD eller Arcsoft TMT ja... |
||||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |