|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() Sendt: 13-Juli-2011 kl. 17:29 |
Hvad skal jeg kigge på, hvis jeg leder efter minimalistiske og lækre headphones?
Jeg tænker på noget i stil med B&W P5, men jeg har været nede og kigge på dem idag og jeg syntes bestemt ikke de retfærdgør prisen. Jeg tænker på noget mellem 500 og 1000 kr. Jeg har prøvet at kigge lidt rundt, men det meste er klodset og kedeligt. Umiddelbart tiltaler Marshall mig lidt i øjeblikket, men denne model: Det skal lige siges at jeg ikke ønsker en in-ear løsning, da det ikke er behageligt for mig. Alle input er velkomne :) Det er første gang jeg skal prøve dette, så jeg har ikke noget erfaring!
|
|
![]() |
|
Irenicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 1020 |
![]() |
Jeg ville smide en smule mere og købe disse, hvis lydsignaturen falder i smag: http://www.4sound.dk/shop/hovedtelefoner/sennheiser/hd-25-1-ii.html
Der lyder fabelagtige til prisen, kan klappes sammen, trækkes af bærbare afspillere på et fornuftigt niveau og så er de bygget som en tank.
Redigeret af Irenicus - 13-Juli-2011 kl. 20:06 |
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() |
Fint bud. Det er ikke så minimalistiske som det jeg linker til, efter min mening! Men jeg vil da klart overveje dem.
Tak for buddet.
|
|
![]() |
|
Irenicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 1020 |
![]() |
Haha! Jeg ser det lige omvendt, Sennheiserne er meget mere minimalistisk designet ![]() Anyways så skal det også nævnes at alle dele på Sennheiserne kan skiftes.
Redigeret af Irenicus - 13-Juli-2011 kl. 21:42 |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
men korrekt P5´erne er elendige når man tænker på prisen, og hvor godt man MENER de klarer sig, fine alternativer til et par alm in ear, men de kan intet i konkurrence med gode "ørevarmere"..
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er jo som man ser det. Smag er heldigvis individuel ;)
Jeg har fået et tip om disse: Det er umiddelbart mere mig :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Du stiller ikke rigtig nogen krav for dit kommende head-fi. Men hvis du kan leve med at de er HELT åbne samt at en forholdsvis dårlig komfort, vil du blive belønnet med et fabelagtig lyd. Har lyttet til dem flere gange, og det er et fantastisk sæt IMO. Kig evt. også på http://www.alessandro-products.com/main.php?p=headphones som sælger let modificerede Grado'er, men til en noget lavere pris end hvad du finder i DK.
|
|
![]() |
|
![]() |
Som jeg skriver er det første gang jeg køber, så jeg er da lidt i tvivl om hvad jeg skal gå efter.
Det er sku lidt svært for at være ærlig :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Fuldt forståelig.
Hvor og hvornår skal de bruges? Har du krav til dem?
|
|
![]() |
|
senned ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2009 Status: Offline Point: 66 |
![]() |
Panasonic RP-Htx7 ser cool ud.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har en ide om at jeg skal bruge dem til at fra arbejde, det vil sige når jeg cykler. Derfor er jeg også MEGET i tvivl om, om det overhovedet vil fungere.
Der ud over skal de måske bruges 20% foran playstationen, og så i flyet når jeg rejser. Så de skal nok egentlig være ret lukkede, for at det ikke bliver forstyrre af vind, eller forstyrre andre mennesker når jeg hører musik.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det kan jeg da egentlig godt give dig ret i :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |