|
Kanal-søgnings problemmer Stofa /Humax HDPVR-1000C |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hjardemaal ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Juli-2011 kl. 11:50 |
Hej Allesammen
Jeg har lige købt mig en Humax HDPVR-1000c i håb om at den ville virke på stofas digitale spejl...
Dog virker det ikke til at den har lyst til at samarbejde med mig, for jeg finder ingen kanaler ved kanalsøgning... håber der er nogen derude der har en løsning eller svar.
Kanalsøgnings Info:
Frequency: 346000
Symbol Rate: 6900
Network ID: 1
Signal strength: 66-67%
Quality: 100%
Signal detection:
Jeg kan se at tuner 1 står med overstående værdier og Auto Qam
Tuner 2 står der bare Signal strength: 0% Quality: 0%
Håber på hurtigt svar
Bedste Hilsner
Frederik
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mener at network id skal stå på 0.
Er du sikker på at der er digital spejl i din antenne forening?
Prøv evt at kigge her:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
hjardemaal ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 7 |
Ja, det er jeg sikker på.. Jeg er medlem af An-tv.. finder det meget mystisk at jeg ikke kan finde det..
|
|
![]() |
|
Man kan ikke vælge 0 som network id på tuneren. Ringede til Stofa og det sagde jeg skulle sætte den til 1 i stedet for. |
|
![]() |
|
Jeg har nu fundet 4 kanaler... Zaptor Tv, DR 1, DR 2 og TV 2... Resten kan jeg stadig ikke finde
|
|
![]() |
|
filthat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
Det kunne tyde på at din boks enten søger på qam256 eller ikke kan finde ud af den guide frekvens der ligger på 346mhz, QAM64 som fortæller den hvor alle kanalerne er.
|
|
![]() |
|
De 4 kanaler jeg har fundet ligger på QAM64 ifølge kanal oplysningerne. |
|
![]() |
|
Jeg fandt kanalerne efter jeg deaktiverede "dynamisk kanalopdatering"
|
|
![]() |
|
Kjeld ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2003 Status: Offline Point: 157 |
Hvor har du købt din HDPVR-1000C ? Hilsen Kjeld |
|
![]() |
|
Jakobthomsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-December-2011 Sted: Aarhus, Danmark Status: Offline Point: 8 |
Hej
Skriver bare lige på denne tråd da jeg har sat en Humax HDPVR-1000C til salg på dba. Eneste grund til at jeg er sælger er skift til boxer-tv pga. flytning. Det er en super boks, der stadig sælges til 3000 kr. Klart bedste menu-system og brugeroplevelse jeg har set til en dvb-c boks. Twin-tuner og 320 gb harddisk. Udover HDMI udgang har den også komponent udgang, perfekt til fx en slingbox. Bare lige heads up hvis nogen var interesserede. Mvh jakob
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |