|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ozong ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() Sendt: 18-Juli-2011 kl. 23:06 |
Hej
Har googlet efter et alternativ til Samsungs Slim vægophæng og fundet et der hedder Cabstone UltraSlim. http://www.av-connection.dk/?PGr=4405&ML=544 Er der nogen der har erfaringer med dette? Med venlig hilsen /Ozong Redigeret af ozong - 18-Juli-2011 kl. 23:08 |
|
![]() |
|
ozong ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Slet ingen det kender det?
|
|
![]() |
|
dok2r ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-April-2008 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
![]() |
|
SLiMZ ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Jeg har købt det for 14 siden og har lige hængt mit samsung LED 46" op med det. GENIALT og ingen grund til at købe originalt samsung ophæng som koster omkring 1000kr...
5 stjerner herfra :) desuden følger der adaptore med i kassen, så man kan få det yderlige 1 cm ud fra væggen.. mit hænger det mindste fra væggen som er 1.4cm... SER FLOT UD!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |