|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sga ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2011 Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 20-Juli-2011 kl. 20:31 |
Hej,
vil lige bruge dette forum for at høre, om der er andre, der oplever samme problemer med Rhapsody og SB. Har kørt med Rhapsody på min Squeezebox i et stykke tid. I første omgang lod jeg mine data i "Mysqueezebox" stå med USA som valgt land. Ændrede dog dette til DK da WIMP blev frigivet - ellers ville WIMP nemlig ikke virke. Det gik også fint i rigtig lang tid - indtil i weekenden. Her begyndte lamperne på receiveren pludselig at blinke rød, grøn, blå o.s.v. - 2 gange, for så at blive hvid igen. Vupti - så virkede Rhapsody pludselig ikke længere.
Har prøvet at ændre land i "Mysqueezebox" samt IP-adresse og vente 1 time for at se, om den "hoppede tilbage" igen. Men desværre ikke. Så mit spørgsmål er: "er der andre herinde, der har oplevet det samme - og er der måske en hurtig løsning"? Eller er det bare på den igen og starte forfra med at afinstallere/installere Rhapsody etc..
Jeg kører p.t. version 7.5.4-r32171 på Squeezebox Server. Kan se, der er kommet en 7.5.5. Kan det mon være i forbindelse med dette, at der er sket et eller andet?..
![]() Ser frem til at høre fra jer.
Mvh. sga
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Yep. 7.5.5 er nødvendig for at Rhapsody i USA virker: http://forums.slimdevices.com/announcement.php?f=2
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
Rhapsody ændrede et eller andet i deres interface hvilket tvang Logitech til at release en 7.5.5
|
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
|
sga ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2011 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Tusind tak for jeres tilbagemeldinger. Så må jeg jo i gang med at opdatere igen-igen... Så gik tiden da med det
![]() Mvh. sga |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |