recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bundletilbud på Sonos?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBundletilbud på Sonos?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AndyK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 324
Direkte link til dette indlæg Emne: Bundletilbud på Sonos?
    Sendt: 24-Juli-2011 kl. 20:22
Hejsa

Som nævnt i en anden tråd her i forummet overvejer jeg meget at udskifte mit Squeezebox udstyr med Sonos. Jeg vil selvfølgelig gerne slippe så billigt som muligt, så jeg vil lige høre hvor ofte Hifiklubben plejer at køre med bundletilbud? Er det kun når Sonos selv giver bundlerabat?
Jeg skal have en Z90, en CR200 og enten en PLAY:3 eller en PLAY:5. Derudover skal jeg nok også have en bridge. Hvor meget rabat plejer der typisk at være at hente på en sådan anskaffelse når man køber en bundle, og hvilke bundles plejer HF klubben egentlig at køre med?

På forhånd tak

Redigeret af AndyK - 24-Juli-2011 kl. 20:23
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 885
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2011 kl. 20:30
Der er ikke noget her du kan bruge ?

Måske han er interesseret i at splitte det lidt op?

Blot en tanke Smile
Til top
AndyK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Oktober-2006
Point: 324
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2011 kl. 20:55
Oprindeligt skrevet af Boffer24 Boffer24 skrev:

Der er ikke noget her du kan bruge ?

Måske han er interesseret i at splitte det lidt op?

Blot en tanke Smile
Tak for linket.Jeg er dog ikke interesseret i ZP120, jeg har en udmærket receiver i stuen, og i
køkkenet vil jeg hellere have en all-in-one løsning.
Til top
onkelfarmor Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-November-2010
Sted: 242
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 00:02
Tror kun Sonos selv finder på bundles og HFK blot følger dem. Jeg har zp90 du kan købe, som jeg vil udskifte med play 3. Det er billigst for dig. Og så har jeg kigget lidt på priser på play 3 i flere lande og det ser ud til at HFK har en meget rimelig pris her.
Til top
mkt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Marts-2011
Point: 248
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 09:32
Jeg tror heller ikke der er meget at spare. Kunne godt se ud til at Sonos kører Apple-princippet med at styre priseni alle lande ret hårdt. Og når der er lille avance at hente er butikkerne ikke så villige til at give rabat. Man kan dog ofte få noget ekstra (en vare butikken har god avance på) med i handlen til en god pris.
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Point: 769
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 14:35
Oprindeligt skrevet af mkt mkt skrev:

Og når der er lille avance at hente er butikkerne ikke så villige til at give rabat. Man kan dog ofte få noget ekstra (en vare butikken har god avance på) med i handlen til en god pris.

I Hifi Klubben? Det er aldrig lykkedes mig at klemme nogen form for rabatter ud af dem. Derfor handler jeg nødigt med dem. Desværre har de jo eneforhandling på Sonos, så der har jeg måttet bide i det sure æble

J

Redigeret af Jwin - 27-Juli-2011 kl. 14:36
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 14:59
Oprindeligt skrevet af Jwin Jwin skrev:

Og når der er lille avance at hente er butikkerne ikke så villige til at give rabat. Man kan dog ofte få noget ekstra (en vare butikken har god avance på) med i handlen til en god pris.

I Hifi Klubben? Det er aldrig lykkedes mig at klemme nogen form for rabatter ud af dem. Derfor handler jeg nødigt med dem. Desværre har de jo eneforhandling på Sonos, så der har jeg måttet bide i det sure æble

J

Jeg har lige købt anlæg og højtalere i HFK, og der tilbød de frivilligt ekstra rabat på en nyere model højtalere ;)
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 15:14
Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:

Oprindeligt skrevet af Jwin Jwin skrev:

J

Jeg har lige købt anlæg og højtalere i HFK, og der tilbød de frivilligt ekstra rabat på en nyere model højtalere ;)

Det er fordi de i forvejen tjener ok penge på højtalere hvorimod avancen på Sonos er ganske lille. Var det et par Dali højtalere du købte?

Det er bestemt ikke kotume med rabatter i HFK, men der er jo special case scenarios.
Mvh.

Casper
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Point: 769
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:

Så er jeg nok dårlig til at handle. Men jeg er jo også Københavner

J
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2011 kl. 10:30
Ja det forklarer jo en hel del.... :)