|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
cwitt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 493 |
![]() Sendt: 07-Juni-2006 kl. 04:07 |
Har efterhaanden hoert meget godt om 42PV60, men synes designet er lidt tamt. Hvilke andre apparater i prislejer 15-19.000 er mindst ligesaa godt? |
|
Carsten Witt
LG OLED65B7 TV NAD T758 Surround Receiver Samsung BD-C6900 Blue Ray Sony RDR-HDX995 HDD-Recorder YouSee HD-box Samsung3126 |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
IKKE NOGET....SOM ER "MINDST LIGE SÅ GODT"-IKKE TIL DEN PRIS DA.HVA MED DEN NYE PV600,DEN BLIVER NOK ET PAR TUSSER ELLER TRE DYRERE-MEN OGSÅ LIDT FIKSERE I DESIGNET EFTER FLERES MENING.
|
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Sikke du råber, har Caps Lock sat sig fast?
|
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
ja....sorry |
|
![]() |
|
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
![]() |
|
Lance52 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
![]() |
Konkurrenter til 42pv60? Findes ingen. Designet er ikke tamt, når
du ser den live. Jeg synes bedre om det design end mange andre, fordi
den ikke er sort. Sort er kedelig i mine øjne. Når det kommer til
billedkvalitet er det ligeså. Den har det flotteste billede, jeg har
set. Når jeg så tænker på, at den nye philips 42pf9831D koster det
dobbelte, som endda er LCD, så er jeg ikke i tvivl om, hvor du får mest
for pengene. Jeg er ved at lave en eller anden form for ambiligt på min
pana, men det kommer ikke til at koste de 18000, som philips koster
mere.
|
|
![]() |
|
cwitt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 493 |
![]() |
Naah ja, det kunne jo vaere en ide. Den vil jeg tage et kig paa. |
|
Carsten Witt
LG OLED65B7 TV NAD T758 Surround Receiver Samsung BD-C6900 Blue Ray Sony RDR-HDX995 HDD-Recorder YouSee HD-box Samsung3126 |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Lyder spændene med dit ambiligt mono projekt. Du må da endeligt vise os nogle billeder når dit projekt er færdigt. |
|
![]() |
|
HisLogin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
Arrhhh... Samsung PS-42Q7H og LG 42PC1R/RR tror jeg nu er ganske kompetente konkurrenter! Rygterne siger på avforums og hififorum.de, at samsung'en billedmæssigt 'minimum' er på højde med pv60. Jeg har ikke set dem sammen, men samsung'en kan ses i illums - og er et imponerende syn!! At sige der ikke findes konkurrenter er lidt hårdt sat op.
|
|
![]() |
|
sj0301 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Hvad med Hitachi-modellerne ? Jeg har set 6600 modellen live, og der var et super billede? Prismæssigt ligger den omkring Panasonicen.
|
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
] Lyder spændene med dit ambiligt mono projekt. Du må da endeligt vise os nogle billeder når dit projekt er færdigt. [/QUOTE] Den koster 25k herhjemme......så det er heller ikke en konkurrent......der er ikke nogen til prisen,bortset fra LG PC1R |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |