recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streaming til Samsung TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStreaming til Samsung TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mskp Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 26-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 169
Direkte link til dette indlæg Emne: Streaming til Samsung TV
    Sendt: 30-Juli-2011 kl. 22:18
Hej

Er der nogen, der har erfaring med at hente indhold (f.eks. optagede TV programmer) fra Windows Media Center til et nyere Samsung TV? Kan det umiddelbart hente wtv filer eller skal man ud i noget konvertering?

Mvh.
Morten
Morten

LG OLED77CX
Denon AVC-X8500H
Monitor Audio Silver 500/300/C350
SVS SB-4000
Panasonic DP-UB9000
Nvidia Shield TV (2019)
Sony UBP-X700
Apple TV 4K
Til top
michael9000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2009
Point: 786
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2011 kl. 22:44
Jeg bruger ikke DLNA, men tvivler stærkt på at det vil virke på tv, når det drejer sig om microsoft's (mere eller mindre) lukkede wtv format (kan man overhovedet "købe" specifikationerne til wtv som MS ISV-partner)
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2006
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2011 kl. 22:48
Uanset om dit tv kan "tyde" Microsofts format eller ej, vil du ihvertfald få problemer med DVB Undertekster, hvis du ønsker disse.
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2011 kl. 07:51
nu har du ikke lige skrevet HVILKET TV du har - men læs den her artikel!! http://digitalmediaphile.com/index.php/2009/07/24/windows-7-play-to-and-a-samsung-dlna-enabled-tv/

eneste downside efter min mening er desværre at man skal "sende" video fra comp til tv og ikke bare sidde i sofaen ved tv'et og trække data ind fra comp.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu