|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vildmeddvd ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 08-Juni-2006 kl. 11:00 |
Har lige set på aldi.dk fra i næste uge (d.14/6), at de har et X-ONE Entertainment til salg. Jeg vil bare høre om det er noget værd??? |
|
![]() |
|
Anders_R ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Jeg mener, at PCworld har lavet en anmeldelse at det i seneste udgave.
|
|
42PX80, Arion DVB, Mac mini, XboX360
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Umiddelbart ser det meget godt ud, men det bekymrer mig at de skriver at udgangen til TV er SCART og de skriver heller ikke hvilket grafikkort der sidder i. Det er dog ikke det store problem idet Aldi har fuld returret, så hvis det er noget skrald så er det bare at bære det tilbage til butikken igen.
|
|
![]() |
|
zuperd ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Hivlken tv udgang skal det have før at det er SUPER?` Hvilket grafikkort skal det have? mindst hvor mange MB? Har tv-kortet to tunere her? Burde denne maskine være meget støjsvag?
På forhånd tak. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
En sådan maskine skulle gerne have HDMI eller DVI udgang, 128 MB grafik må da anses for mimum. Det ser ud til at der kun er en Tuner. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
AndersPier ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 364 |
![]() |
Se evt. her - er det ikke nogenlunde det samme ?
http://www.mitedb.dk/shop/default.asp?ReferrerStr=http%3A%2F %2Fwww%2Egoogle%2Ecom%2Fsearch%3Fhl%3Den%26q%3Dx%2Done%2Bent ertainment%2Bcenter&ProductNumber=%C5%2DMCE%2FXONE%2DP&a mp;SetLng=1 |
|
Regards,
Anders Pier. SAMSUNG UE46ES5505 • APPLE TV (GEN. 3) • Xbox Logitech Harmony 600 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det ser ud til at det er den samme. Så er der altså to Tunere og DVI udgang. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
Prøv at læse her. http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=5641 Jeg tror at jeg køber en
Redigeret af Mollerup - 08-Juni-2006 kl. 22:31 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja og det mest fantastiske er at Aldi har løst problemerne med deen elektroniske programguide i Microsoft Media Center 2005, bare hør her: "Få det hele med Hvis tv programmet ændrer sig, så finder X-One Entertainment Center selv ud af det, så du aldrig må undvære slutningen på en film" Aldrig har jeg hørt mage til vrøvl!!!! MCE2005 EPG er så fejlbehæftet at man må holde øje med den som en 12 års dreng i Tivoli. Jeg har f.eks. på det seneste måtte forklare min lille søn at "Fjernsyn for dig" kl. 18:00 af og til består af VM fobold, på trods af at det ikke er så sjovt som Kaj og Andrea. Jeg har for sjovt prøvet at sammenligne EPGen bare på DR1 med DRs egen officielle programoversigt og Se & Hør's programoversigt. DR og Se & Hør er næsten identiske, medens MCE EPG er fuldstændig i skoven!!! Jeg tor derfor det ville være en god ide at starte en ny tråd der lister de fejl der er i EPGen. Hvis det virkeligt er så stort et problem som jeg tror vil jeg forsøge at bringe problemet videre for at få det løst |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |