|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
QaxXxuZ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2011 Status: Offline Point: 158 |
![]() Sendt: 01-August-2011 kl. 20:46 |
||
Kan man ikke få Win7 mc til at huske hvilken indstilling man har givet til hver enkelt kanal, jeg tænker her på hvilken zoom størrelse man vil bruge.
|
|||
![]() |
|||
mm-bob ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2010 Status: Offline Point: 436 |
![]() |
||
Desværre. Nej.
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
||
Jo.....Jeg har lavet et program til det... |
|||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|||
![]() |
|||
mm-bob ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2010 Status: Offline Point: 436 |
![]() |
||
Synes bare der har været så stille omkring det, når nogen har nævnt muligheden.
Men det lever
![]() ![]() Det er "bare" en simpel zoom indstilling pr kanal?
Altså ikke noget med at smage på aktuel billed format og indstille efter dette?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
||
Ja, den er ikke sofistikeret, men den virker da... |
|||
Mit Setup
|||
![]() |
|||
QaxXxuZ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2011 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
||
Ja, jeg havde også hørt at du havde lavet et program til det, havde også sendt dig en besked, men jeg hørte intet igen, så troede egentlig ikke der var hold i det.
men er det et du vil dele eller? For det ville da være super så. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det lyder jo smart nok, men er det ikke uanvendeligt i praksis?
De kanaler der sender programmer i 4:3 har det med at mixe det lidt.
Således er nogen programmer i 4:3 og andre i 16:9. Og så skal man alligevel igang med at skifte zoom...
Det som man egentlig har brug for (synes jeg) er en autozoom, som analyserer billedet, og zoomer iht dette
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg er enig.... Men det hjælper da en smule....Jeg har fx Discovery Science, Discovery World som sender en lav opløsning her virker zoom level 4 fint... Ellers er de andre kanaler stort set alle i 16:9. Derfor gider jeg egentlig ikke at bruge tid på at lave denne funktionalitet.. |
|||
Mit Setup
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |