|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
simonselmer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2008 Status: Offline Point: 144 |
![]() Sendt: 02-August-2011 kl. 09:35 |
Hej Jeg har købt dette HP FireWire IEEE 1394a PCIe x1 Card da jeg manglede FireWire porte i min PC. Det virker umiddelbart, da der i Win7 findes et IEEE 1394 kort. Men når jeg tilslutter min FireDTV til en af portene sker der ingenting. Er der noget jeg overser der skal installeres for at FireWire virker? Det er forhåbentlig ikke fordi at dette hurtige kort er 1394a og min FireDTV "kun" er 1394?
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du skal nedgradere driveren til firewire controller til legacy |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
simonselmer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2008 Status: Offline Point: 144 |
![]() |
Hej
Efter yderligere nogle fandt den pludselig FireDTV'en :) Ja, du har ret, jeg skal også have ændret controlleren til legacy. Tak for hjælpen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |