|
Hvorfor ??? |
Besvar |
Forfatter | ||
Aim
Guld medlem Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
Emne: Hvorfor ??? Sendt: 05-August-2011 kl. 13:27 |
|
Vi havde lige gang i en lille diskusion og skal den pludselig lukkes ned.
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=100017&PN=1&title=webdesign Helt ærligt, hvad pokker er meningen ? Vi er da voksne mennesker og kan vel nok finde ud af at diskutere lidt uden der skal komme en og bestemme vi er færdige nu. Plat at linjen skal være så hård herinde.
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Sendt: 05-August-2011 kl. 13:51 | |
Jeg bad om at få tråden lukket, og det skyldes, at tråden havde udviklet sig langt udover hvad mit spørgsmål gik på, og nok tog en drejning, hvor der begyndte kastning lidt med mudder. Det var min vurdering.
Min tråd, mit spørgsmål - og som blev besvaret meget tidligt. Men du er da velkommen til at oprette en anden tilsvarende tråd
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
bird
Super bruger Oprettet: 16-December-2004 Status: Offline Point: 296 |
Sendt: 05-August-2011 kl. 14:03 | |
Hvorfor undlader du ikke bare at kommentere i tråden efter at du har fået dit svar. Din reaktion med lukning af tråden synes lidt "børne-fornærmet". Folk forsøgte på bedste vis at give råd og vejledning om web-design og du kan vælge at tage det til dig eller lade være. Der er ingen grund til at gå op til skolelæreren. |
||
Aim
Guld medlem Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
Sendt: 05-August-2011 kl. 14:45 | |
Kunne ikke have sagt det bedre selv
Redigeret af Aim - 05-August-2011 kl. 14:46 |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |