|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Duch3n ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 04-August-2011 kl. 19:44 |
Hej Recordere!
Jeg søger en medieboks med disse kriterier:
har kigget på A.C. Ryan play!on DVR HD, mange kan godt lide den, ville den være et fornuftigt køb? den har jo været på markedet et stykke tid, så mon ikke der kommer en 2'er som er bedre snart? Håber i kan hjælpe mig! Redigeret af Duch3n - 04-August-2011 kl. 19:45 |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
![]() |
AC Ryans Playon!DVR HD vil jeg ikke anbefale. Jo den virker da efter opdatering til nyeste firmware, som så til gengæld har gjort den umådeligt sløv.
Den kan fungere som NAS, men med meget begrænsede muligheder. /ask |
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
Et bedre underforum at spørge i omkring en multimedia boks -
![]() |
|
.....
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Tja, det er vel opskriften på en computer/HTPC/MedieCenter du har sat op her. At der så er flere detaljer som gør, at det ikke er helt praktisk, det er noget andet. Eksempelvis ville jeg aldrig bruge et Mediecenter til NAS, FTP og/eller torrent klient. Dertil er en kombination af MedieCenter (som kun bruges til at afspille og optage), og dernæst en selvstændig NAS, der levere materiale til MedieCenteret, og som kan FTP og torrent. |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
leder også efter sådan én løsning.
Da min Atom server ikke kan håndtere video. Redigeret af mbm1 - 09-August-2011 kl. 15:39 |
|
![]() |
|
Duch3n ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Ved godt at mit svar kommer sent. Bedre sent end aldrig, er det ikke det man siger? :D
Så vi er ude i 1. en medieboks der har 2xdtv, kan afkode image filer, og har en browser. Derudover så 2. en NAS til server? kom endelig med foreslag til begge :) Redigeret af Duch3n - 15-September-2011 kl. 15:48 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |