recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hørebøffer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethørebøffer

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
skyeagle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 454
Direkte link til dette indlæg Emne: hørebøffer
    Sendt: 19-Juli-2011 kl. 19:42
Hej alle.
 
Jeg har et par bøffer  ( Sennheiser Hd 555 )   som gør det ok , men de er gamle og jeg trænger til nogle bedre, jeg har derfor nu været i hi-fi klubben og lyttet til div. Denon modeller som gør det virkelig godt, især Denon ah-d-2000 gør det super godt, Men jeg ville også gerne lytte til Sennheiser top modeller, men kan bare ikke finde et sted hvor man kan lytte til dem , nogle der kender et?
 
Jeg har også prøvet at lytte til dr.dre Beats som jeg ikke synes vildt godt om , de er ok og meget meget bas , men de lyder lidt "pap" agttig synes jeg.
 
 
Hvad synes i om Denon vs Sennheiser??
 
 
jeg ved godt det er en smag sag , men indtil videre hælder jeg til Denon , men har jo heller ikke hørt Sennheiser Hd 600 & hd 650 modeller.
 
 
hilsen Kim.


Redigeret af skyeagle - 19-Juli-2011 kl. 19:43
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2011 kl. 19:58
Jeg har både haft et sæt Sennheiser HD598 og et sæt Sennheiser HD650, begge blev slået stort af et ret billigt sæt Superlux HD681 til 225,- Man tror det er løgn, at de spiller så godt til den pris.
http://www.thomann.de/dk/superlux_hd681_b.htm
Læs mere om den, her i denne tråd
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=79319&PN=1


Redigeret af kskruger - 19-Juli-2011 kl. 20:31
Til top
skyeagle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 454
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2011 kl. 21:11
Tak for et hurtigt svar ksKruger.
 
Jeg sidder netop og lytter til en blu ray musik dvd ligenu , og må sige efter lyttet til flere Denon modeller så kan de her Sennheiser godt pakke gevaldig sammen, jeg vil næste sige Denon spiller 70 % bedre, jeg ved dog godt også at det er en meget dyrer model at jeg har lyttet til ( Denon AH-D2000 )
 
 
Jeg har aldrig hørt disse superlux , men det ville være utroligt hvis de spiller bedre end dine Sennheiser når de koster 20-21 euro.  så vi kan vel godt sige Sennheiser ikke er så godt alligevel ?
 
jeg havde ellers tænkt mig købe sådan to par her, når vi skal ud og rejse og se lidt dvd på flyveren  ( en lang tur) men kan da blive lidt i tvivl når Sennheiser ikke levere bedre.
 
 
 
hilsen Kim   Smile


Redigeret af skyeagle - 19-Juli-2011 kl. 21:12
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2011 kl. 21:32
Sennheiser HD650 er på ingen måde dårlig, den slår din HD 555 med flere længde. Desværre har jeg ikke hørt Denon AH-D2000, måske er der nogle på www.hifi4all.dk som har hørt begge, som kan hjælpe dig.
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2011 kl. 21:54
Hej - jeg har nogle Sennheiser PXC 350 hørebøffer som jeg ikke bruger mere, hvis du kunne være interesseret i at købe dem? De fungerer fint, men hvis det er så send en PM.



Redigeret af Kief - 19-Juli-2011 kl. 21:57
Mvh.

Casper
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2011 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af skyeagle skyeagle skrev:

Tak for et hurtigt svar ksKruger.
 
Jeg sidder netop og lytter til en blu ray musik dvd ligenu , og må sige efter lyttet til flere Denon modeller så kan de her Sennheiser godt pakke gevaldig sammen, jeg vil næste sige Denon spiller 70 % bedre, jeg ved dog godt også at det er en meget dyrer model at jeg har lyttet til ( Denon AH-D2000 )
 
 
Jeg har aldrig hørt disse superlux , men det ville være utroligt hvis de spiller bedre end dine Sennheiser når de koster 20-21 euro.  så vi kan vel godt sige Sennheiser ikke er så godt alligevel ?
 
jeg havde ellers tænkt mig købe sådan to par her, når vi skal ud og rejse og se lidt dvd på flyveren  ( en lang tur) men kan da blive lidt i tvivl når Sennheiser ikke levere bedre.
 
 
 
hilsen Kim   Smile

har lige fået sådan et par her
http://www.webdanes.dk/shop/tritton-ax-pro-1904p.html

ægte dolby digital 5,1 fra optisk kabel 
8 højtaler i alt

de er alså fede til film og spil
man skal dog være lidt en nørd og købe demLOL



Redigeret af xcardman - 19-Juli-2011 kl. 22:00
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2011 kl. 21:57
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Jeg har både haft et sæt Sennheiser HD598 og et sæt Sennheiser HD650, begge blev slået stort af et ret billigt sæt Superlux HD681 til 225,- Man tror det er løgn, at de spiller så godt til den pris.
http://www.thomann.de/dk/superlux_hd681_b.htm
Læs mere om den, her i denne tråd
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=79319&PN=1

de lyder fint, bruger dem selv til stereo
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2011 kl. 22:07
Som et alternativ - ihvertfald til Sennheiser (har ikke lyttet til Denon) - kan nævnes AKG, som spiller helt formidabelt. Andre alternativer kunne være Beyer, Grado m.v.
 
Meeeen, lytter til musik fra musik-DVD'er? Igennem hvilket udstyr? Har du overvejet en ordentlig hovedtelefonforstærker?
 
M.v.h.
Til top
slate Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-August-2007
Sted: Struer, Denmark
Status: Offline
Point: 589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2011 kl. 22:20
Kan også anbefale Superlux; har et par 668B http://www.thomann.de/dk/superlux_hd668_b.htm
 
Som nævnt kan du finde en del info på H4A, men i forbindelse med den ballade der var i starten af året, startede headfi folket deres eget forum http://hoved-fi.dk
Prøv evt at spørge der
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500

Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo

DVD:124, RØD:141, BLÅ:107
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2011 kl. 22:23
Oprindeligt skrevet af slate slate skrev:

Kan også anbefale Superlux; har et par 668B http://www.thomann.de/dk/superlux_hd668_b.htm
 
De ser vældig lækre ud, men jeg nægter at tro på, at et par hovedtelefoner til 250,-, på noget måde kan spille op med et par til den 10-dobbelte pris!
 
M.v.h.
Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2011 kl. 22:35
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af slate slate skrev:

Kan også anbefale Superlux; har et par 668B http://www.thomann.de/dk/superlux_hd668_b.htm
 
De ser vældig lækre ud, men jeg nægter at tro på, at et par hovedtelefoner til 250,-, på noget måde kan spille op med et par til den 10-dobbelte pris!
 
M.v.h.

Har ikke hørt dem, men folkene der har og mener at de kan, er nogle jeg personligt lytter meget til.
Forklaringen er angiveligt at Superlux er OEM producent for AKG og jeg mindes at huske Beyer. Derfor har 681 et design der ligner AKG, og lyden på 660 være meget Beyer lignende.
Til top
skyeagle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 454
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2011 kl. 22:52
sikke mange svar, tak for det alle.
 
Kief ellers tak , jeg hælder meget til Denon og tror jeg skal i hi-fi klubben igen imorgen og lytte lidt mere.
 
og igen blive de superlux anbefalet, til den pris kunne jeg godt finde på købe sådan et par uden have hørt dem , da ikke er en bondegård og flere anbefaler dem herfra Tongue
 
Henrik B.  jeg har en Denon 4311 som er en topmodel fra Denon, så tror den er god nok , men havde ellers tænkt på denne her hvis det var, da jeg ikke aner hvor god hovedtelefon udgangen er på selv en Denon 4311.   det er både musik cd'er, MP3'er , blue ray musik dvd jeg lytter til.
 
 
 ps. jeg lytter til  musik hver dag i bøffer , så de skal være gode og behagelige at have på også.


Redigeret af skyeagle - 19-Juli-2011 kl. 23:14
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu