|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
QaxXxuZ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2011 Status: Offline Point: 158 |
![]() Sendt: 06-August-2011 kl. 21:47 |
|
Øv øv, jeg har 2 stk. dobelt HDHR tunere, (den nye model) Med nyeste firmware på.
Softwaren er installeret og kanalerne er fundet. Så har jeg installeret DVBLink, og sat det op trin for trin efter manualen. Den finder da også alle kanalerne, men når jeg prøver at se dem i MC7, kommer DVB's logo og fortæller at der er sket en teknisk fejl, eller at der ikke er noget signal. Nå, så prøvede jeg at gå ind i DVBLink igen, her kan man sætte VLC til, og så se om en kanal virker, men her er skærmen bare sort. Hvorfår kan jeg ikke se kanalerne? Hvad gør jeg mon forkert. Der er ikke andre steder at tunerne bliver brugt, så de er ikke optagede eller noget i den dur.
|
||
![]() |
||
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
|
Hvad er årsagen til at du bruger DVBLink og ikke bare bruger dine HD HR direkte i 7MC ?
|
||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
|
ja det er da i virkeligheden noget af en dobbelteffekt. dvblink bruges jo primært til at virtualisere tunerne så man kan distribuere signalerne ud i netværket til en vilkårlig maskine. - Det er jo sådan set hele essensen i en HDHR at det gør de selv, og der derfor ikke er nogen grund til at bruge dvblink. Desuden er jeg heller ikke helt sikker på at den rigtige version så er installeret - kan forestille mig det nok skal være iptv versionen hvis det endelig skal være. har du kørt den util der findes under technical specs herfra? http://www.dvblogic.com/tvsource.php for at se om din hardware overhovedet er kompatibel?
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Det skal ikke være ip versionen...Og hardwaren er kompatibel.... |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
QaxXxuZ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2011 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok, er der ikke nogen herinde der bruger HDHR og DVBLink?Jeg kunne godt tænke mig og vide om mår man har installeret softwaren til tunerne, om man så skal scanne efter kanalerne inden man går i gang med DVBLink? For det har jeg, og det kunne jo gidt være at det er der problemmet ligger, men jeg kan simpelt hen ikke afinstallere HDHR softwaren og installere den igen, uden at kanalerne stadig er der.
Det kan da ikke passe at man skal geninstallere windows før at man kan starte på en frisk med HDHR softwaren. Er der nogen der har nogle ideer, eller andre forslag til hvad der gør at jeg ikke kan se kanalerne med DVBLink, for der må da være nogen der kører med HDHR og DVBLink.
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Onkel Anders kører med 2x HDHR med mere og DVBlink. Hvad med din firewall?
|
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har jo ikke sat en server op endnu i dvblink, men jeg kan se at alt dvblink i win firewall har tilladelse. Er der mere der skal tilføjes?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har nu tilføjet DVBLink Server Configuration til firewall, men stadig ingen kanaler.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |