recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - splinter Cell HD collection
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsplinter Cell HD collection

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Emne: splinter Cell HD collection
    Sendt: 10-August-2011 kl. 11:16
Så skulle Splinter cell HD collection komme på PSN storen idag.

http://blog.eu.playstation.com/2011/08/08/splinter-cell-hd-trilogy-sneaks-into-playstation-store-tomorrow/

Den henter jeg helt sikkert. har aldrig spillet denne serie før. Men er fan af MGS og har hørt at disse spil er meget i samme stil.
Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 633
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2011 kl. 13:23
BLASFEMI!!!!!!!



Splinter Cell serien er god, men ikke MGS standard!!!!





Regner dog også med og købe spillene. Især til en så god en pris.
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2011 kl. 14:37
Oprindeligt skrevet af rapsacdk rapsacdk skrev:

BLASFEMI!!!!!!!



Splinter Cell serien er god, men ikke MGS standard!!!!





Regner dog også med og købe spillene. Især til en så god en pris.


Hehe ja, blasfemi måske. Men forhåbentlig er det nogle gode spil der kan bruges til at fordrive ventetiden indtil MGS HD collection kommer senere på året Smile
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2011 kl. 18:20
De koster 75 Kr stykket. Der er ingen rabat for, at købe alle 3. lidt underligt.

Men for en gangs skyld ser det ud som om prisen er rimelig for os danskere. Nogen gang koster de PSN spil 2-3 gange så meget som de gør på US store.
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2011 kl. 10:04
Så er jeg godt i gang med splinter cell HD.

Har indtil videre bare købt det første, bare lige for at se hvordan det var. MEn køber helt sikkert de andre 2 når jeg er færdig med etteren.

Har bestemt ikke fortrudt det.  Superfedt gameplay og grafikken er faktisk ok. Den er selvfølgelig ikke på højde med de bedste PS3 spil. Men den er rimeligt nice, der er mange nyere PS3 spil der ikke har nævneværdig  bedre grafik.

Så hvis man er typen der kan lide stealth spil samt går efter fedt gameplay, men ikke nødvnedigvis state of the art grafik. er det helt klart et spil der er værd at købe.

Eneste minus, er at man åbnebart ikke kan spille med inverse op/ned. Det har jeg altid gjort når jeg spiller, så det kræver noget tilvænning ikke at gøre det.

Jeg er også enig med rapsacdk. Spillet er ikke på højde med MGS serien.

Historien er for svag, sammenlignet med den nærmeste epic saga som MGS serien efterhånden er blevet. Men det er helt klart et spil der er værd at spille for fans af stealth spil. Især da der ikke er så mange gode spil af denne type på PS3.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu