recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos vs. Apple airplay
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSonos vs. Apple airplay

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vonrask Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-April-2005
Sted: 8600 Silkeborg
Status: Offline
Point: 492
Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos vs. Apple airplay
    Sendt: 14-August-2011 kl. 15:55
Jeg har brug for lidt hjælp til at forstå hvad forskellen på disse 2 ting er. For tiden har jeg sonos som jeg virkelig er glad for, men hvad er det så apple airplay kan som jeg ikke kan på Sonos?

mvh peter
Til top
Muele Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 747
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2011 kl. 21:07
Nu skal jeg starte med at indrømme at jeg ikke er ekspert i nogen af systemerne.

Men jeg vil mene at det nærmere er Sonos der har noget at byde på som Airplay ikke har.
Som jeg forstår det, så handler Airplay primært om at sende lyden fra en iP* til et wifi-device (f.eks. dock, receiver eller airport express) istedet for til iP*'ens hovedtelefonstik. Altså én iP* sender lyden ét sted hen. Sekundært kan man vist også sende lyden fra en iTunes-installation til de samme wifi-devices.

Uden tvivl smart hvis alle i hustanden har en iThing. Men da vist ikke noget der kan udkonkurrere et Sonossystem.

* od/ad/hone
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu