|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
![]() Sendt: 14-August-2011 kl. 21:03 |
Hej.
Jeg er ved at eksperimentere med at få min htpc i stuen til at tænde for en bestemt kanal på et bestemt tidspunkt. Indtil videre er det lykkes mig at få Eventghost til at starte Mediaportal og hoppe ind i de rigtige menuer tænde tv osv. Det fungerer fint. Jeg har også fået lavet en scheduled task, der tænder pcen og kører macroen i Eventghost. Men det lader til at task manageren vækker computeren i en eller anden form for idle state så alt hvad der foregår kører i baggrunden. Det hele gør som det skal, men jeg får først noget frem på skærmen når jeg manuelt flytter med musen. Kan man ikke på en eller anden måde gøre så computeren bliver vækket i un-idle tilstand når task manager vækker den??
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
Men.... hvorfor ? Hvad skal du bruge det til ?
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
![]() |
Til at tænde tvet i weekenderne så jeg er fri for at stå op kl. 6 når ungerne vågner hehe. Det er selvfølgelig ikke livsnødvendigt, men det var egentlig bare lige en ide jeg fik, som jeg ville prøve at se om ikke der kunne lade sig gøre.. |
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
![]() |
Er screensaveren slået fra, og er strømstyringen sat til at aldrig slukke skærmen
|
|
![]() |
|
![]() |
Den er kun sat til at slukke skærmen..
Det var måske en ide at slå det fra. Det prøver jeg når jeg kommer hjem
|
|
![]() |
|
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() |
Så længe computeren ikke er slukket, skulle der ikke være noget der hindre "planlagte opgaver" at kører. (power off og s4)
|
|
Samsung LE40A656/676
Samsung HT-X715 Samsung SWA-4000 Samsung MR-00EA1 |
|
![]() |
|
![]() |
Opgaven kører også fint som den skal, men det hele forgår bare i baggrunden så man ikke kan se det. Med det samme jeg rører ved musen kommer der tv på.
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
Kan man ikke sætte EG til at "fake" en flytning med musen ?
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
![]() |
Det har jeg prøvet. Men det sker der heller ikke noget ved.
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du kan vel bare add´e et mouse move i din eventghost macro.... En anden ting med taskscheduler er at man skal være opmærksom på hvilke credentials task'en kører med.... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Der er tilsyneladende intet der hjælper.
Når computeren vågner, tænder skærmen godt nok og opgaven køres i baggrunden, men skærmen ser ud som da computeren blev sat i standby. Ingen aktivetet og samme klokkeslet, men rører man musen passer klokken igen og alt bliver opdateret.
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
hvilke credentials køres tasken med? |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |