|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BaSsE_- ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() Sendt: 15-August-2011 kl. 10:51 |
Hej Alle sammen..
Har kigget på denne 3D bluray Afspiller, Findes der noget bedre alternativ? i denne prisklasse 2500-3000 kr.. Den har ekstrem god billedbehandling for sin klasse... ![]() Men igen så har jeg tænkt mig at købe Onkyo TX-NR609 Som jo har Marvel grafik chip, er det så nødendigt at købe en så dyr Bluray Afspiller???
Redigeret af BaSsE_- - 15-August-2011 kl. 10:53 |
|
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy - |
|
![]() |
|
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() |
Hvis du kigger i denne tråd,
vil du se at den pågældende model har været plaget af omfattende og alvorlige fejl i firmwaren. Det er helt klart værd at undersøge grundigt om disse er blevet rettet inden du køber. MVH
Redigeret af tvkartoffel - 15-August-2011 kl. 11:06 |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Du kan købe den jeg har der kun har været tilsluttet 1 gang.
Købt i bundle med Reciever, men kan ikke bruge den.
2100,- afhentet
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
BaSsE_- ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Hvorfor kan du ikke bruge den???.... Nogen der har en mening om, det kan betale sig give så meget for en bluray afspiller, hvis man har en av-reciever med Marvel video chip???
|
|
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy - |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Den har ikke source direct, hvilket jeg gerne vil bruge, har købt en Oppo i stedet for.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |