|
ASUS RT-N56U Hjælp?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aznhandles ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Maj-2011 kl. 18:49 |
Hej gutter... Til jer der ejer en ASUS RT-N56U router, hvordan er jeres oplevelse med den? Jeg tænker primært på performance..? Jeg har simpelthen svært ved at skrue mit hastighed op. og jeg har 20 m/bit fra ComX. Men jeg når under 5 m/bit på både 2.4GhZ & 5GhZ, hvilket er alt for ringe.. Jeg er rimelig ny i indenfor Asus'setup. Hvordan ser jeres opsætning ud, hvis I kunne hjælpe vil det være fantastisk... På forhånd tak :)
|
|
![]() |
|
sbndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 594 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bedre sent end aldrig :)
Jeg har en sådan Asus koblet på en 40/40 fra Waao, og det fungerer bedre end perfekt. Den medfølgende Tilgin-router kunne levere 8 Mbit og Asus leverer 40,0 Mbit (samme placering og afstand). Jeg bruger udelukkende standardopsætningen og har ikke kunnet mærke nogen forskel i forhold til at ændre kanal, skifte til 5 Ghz, etc. Det virker bare! :)
Så jeg kan varmt anbefale denne router.
|
|
![]() |
|
yffer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
Alternativt Linksys e4200.. Kan ikke lige finde link, men den har en trådløs rækkevidde på 132 meter i test, da du læste rigtigt... 132 meter.
Du får væsentligt mere for pengene med en Linksys, Asus dør med 20 meter korte rækkevidde, på de "lange distancer" og prisen er næsten den samme : http://www.smallnetbuilder.com/lanwan/router-charts/price/64-5-ghz-dn |
|
![]() |
|
Tobster ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
132 meter? Lyder vildt. Nogen der har erfarringer med det?
Redigeret af Tobster - 11-Februar-2012 kl. 14:11 |
|
![]() |
|
CO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
Hej
Jeg har haft begge til at stå ved siden af hinanden, og signalet fra asus rt-n56u var stærkest i yderområdet af dækningen. Rækkeviden af linksysen er vildt overdrevet, og medie serveren virkede i øvrigt ikke så den røg retur. Er glad for min asus i dag.
|
|
![]() |
|
reress ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Februar-2012 Status: Offline Point: 6 |
Så jeg kan varmt anbefale denne router.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |