|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||
jan-s ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-August-2011 Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 14-August-2011 kl. 23:17 |
|||
Hejsa
Er helt ny i dette forum, har oprettet mig fordi jeg nok kunne få nogle gode råd her. Jeg er blevet bedt om, at hjælpe nogle venner med at få lavet et multimediecenter.... nej måske ikke et rigtigt...men mere en pc, der kan fungerer som musik-anlæg i en stue. Tænker på, hvordan skal sådan en skrues sammen, tænker en lille pc der kobles til tv, med nogle gode højtalere og noget software osv... Men hvad ville i anbefale af smarte ting, der kunne gøre sådan et let at bruge, med god lyd osv.... Er åben for alle indput :-) Tak på forhånd JS
|
||||
![]() |
||||
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
|||
Hvis jeg i dag skulle bruge en pc til musik, ville jeg købe en ipod touch eller lign til at styre den, så man er helt fri for at skulle tænde en skærm af nogen slags.
Jeg har tidligere kørt med en windowspc med itunes, og så en ipod til styringen. Det virker næsten på samme måde som Sonos(som jeg bruger i dag).
|
||||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Hvis jeg forstår dig ret.
Nu kender jeg ikke så meget til Ipod touch - men hvordan kan den styre...
Og undskyld mig - hvad er Sonos ? |
||||
![]() |
||||
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() |
|||
http://lmgtfy.com/?q=sonos |
||||
Samsung LE40A656/676
Samsung HT-X715 Samsung SWA-4000 Samsung MR-00EA1 |
||||
![]() |
||||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
|||
Til musik kig på http://www.jriver.com/ med en pc og touch skærm, og/eller en Ipad/phone/pad eller android som fjernbetjening.
|
||||
.....
|
||||
![]() |
||||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|||
eller casatunes |
||||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||||
![]() |
||||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
|||
nej. |
||||
.....
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Den software ser jo spændende ud..... Hvordan fungerer det med android til fjernbetjening..... Uhaa touch skærm...lyder dyrt....men spændende....
|
||||
![]() |
||||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|||
Tåbeligt og unuanceret som sædvanligt ![]() Jo til casatunes period - Proven concept..... Redigeret af Patriarken - 16-August-2011 kl. 22:19 |
||||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Touch skærm er ikke et krav. Min kollega har lige nu det til at køre sammen med hans Ipad som fjernbetjening.
Min Android mobil fungere også super godt som fjernbetjening, men en tablet (større skærm end en mobil) er bestemt at fortrække. |
||||
.....
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Som sædvanligt - prøv lige at tjekke op på mine indlæg, du er tydeligt kørt af sporet. Du skal bestemt ikke citere mig, og give det indtryk at jeg også syntes at dit forslag er godt. Det syntes jeg ikke at det er ! Prisen er fuldstændigt vanvittig ![]() Der næst fortæller du så mig og alle andre at jeg ikke kender til jriver..... helt ærlig - Det ved du jo ikke noget om. Jeg har haft det til at køre der hjemme! Men det blev fra valgt pga. for meget bøvl med Live TV. Men tilgængæld er det super super fedt til musik, og det er et af de systemer som mange computer audiofile også anbefalder. Min kollega som bare er "normal" computer teknisk har selv sat det op hjemme hos ham selv, og jeg har ikke behøvet at hjælpe ham. Derfor!Og ud fra EGNE erfaringer tør jeg godt anbefalde det til andre. Så stop dog dit spasser flip med at fortælle mig, og andre hvad jeg ved.
Redigeret af Notfast - 17-August-2011 kl. 13:02 |
||||
.....
|
||||
![]() |
||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
|||
Så er der røg i Dalgasgade igen |
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |