recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - kan elgiganten printe gammel kvittering ud?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketkan elgiganten printe gammel kvittering ud?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Emne: kan elgiganten printe gammel kvittering ud?
    Sendt: 18-August-2011 kl. 15:29
Måske er der en elgiganten medarbejder herinde som ved om butikken kan printe en gammel kvittering ud?
jeg står og vil sælge en gammel mobil, som stadig skulle have lidt garanti men kvitteringen har jeg ikke kunne finde, så jeg tænkte om de måske er så flinke at når de nu gemmer kunder på mobil nr, så kan man også få sin gamle kvittering printet ud igen? går ud fra at data gemmes i mindst 5 år..

nogen der ved det? evt. direkte en elgiganten medarbejder som personligt kan give lidt input her. er lidt bange for en hurtig afvisning i butikken hvis man spørger eller sender support en mail.

Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Point: 1235
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2011 kl. 17:17
Det nemmeste er nok at ringe til den elgiganten hvor den er købt og spørge, kan er jeg rimeligt sikker på at det godt kan lade sig gøre (det fik jeg i hvert fald af vide af en ekspedient i Randers sidst jeg var der, men om det er noget nyt de har indført ved jeg ikke).

/ask
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2011 kl. 19:33
Oki, det vil jeg da prøve.. ville bare se om jeg kunne sikre mig den kunne frembringes udover jeg leder efter den gamle.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2011 kl. 16:13
Jeg har engang fået en ny kvittering fra elgiganten. Kræver vidst bare, at indkøbet er registreret på din adresse eller tlfnr.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu