recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Respekt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRespekt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Direkte link til dette indlæg Emne: Respekt
    Sendt: 18-August-2011 kl. 21:09
Hej allesammen. 
Vil lige dele en super sjov historie.

Idag var jeg hjemme at spise sammen med resten af familien hos min Mormor.
Efter vi havde spist og fået kaffe, prikkede min mormor til mig og spurgte om jeg ikke vil hjælpe hende med noget. Jo da svarede jeg. 

Hun ville gerne have en ordentlig hifi anlæg til at afspille hendes cd´er på. 
Hun havde set og hørt mit nye anlæg og vil gerne jeg hjalp hende med et minisystem, som er bedre end de "pap" systemer man kan købe hos Bilka og andre indkøbs steder. LOL

Så hurtigt fandt jeg følgende system som ville vække hendes cd´er til live igenSmile Og det tog ikke 2 min før hun sagde " Ja, det gør vi " Big smile

En Nad Cd/forstærker afspiller
http://www.hifiklubben.dk/produkter/stereo/systemer/nad_c715-_cd-receiver_med-fm-radio.htm

2 stk. Dali Zensor 1. Har hørt dem spille og er utrolig imponeret af deres "stereo billed" og generelt deres lydbilled. Faktisk synes jeg de spiller bedre en Lektor serien og nærmere Dali Mentor. : )
http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/kompakt/dali_zensor-1_hojttaler_sort.htm

Samt med 2*3 m alm. højttalere kabel. 

i alt = 4300 kr.

Det skal købes i morgen og så må vi se hvornår det kan sættes op Smile
Synes lige jeg ville dele denne positive hifi oplevelse

Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Haapanen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-August-2008
Point: 137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2011 kl. 21:23
Very nice 
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2011 kl. 21:29
Sådan skal det være. Fordi man er bedsteforældre, har man bestemt ikke tabt følelesen for musik og billede.

Og lige det kan jeg se på tonsvis af indlæg her på siden "Nyt TV til min bedstefar  - 4000 kr. godt nok" - skandale, og beviset på, at de yngre kan være mindre begavede, eller mindre forstående end de burde væreConfused

Redigeret af Hother - 18-August-2011 kl. 21:30
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2011 kl. 21:38
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Sådan skal det være. Fordi man er bedsteforældre, har man bestemt ikke tabt følelesen for musik og billede.

Og lige det kan jeg se på tonsvis af indlæg her på siden "Nyt TV til min bedstefar  - 4000 kr. godt nok" - skandale, og beviset på, at alle de yngre er dummere eller mindre forstående end de burde væreConfused

Det var præcis det hun sagde til mig Smile "jeg føler ikke noget når jeg høre en cd på min billig cdafspiller/radio og det vil jeg gerne. " Hun vil have dynamik, liv og bare et godt lydbilled. 

Puha, ked af at du skriver ALLE Embarrassed
Ej, sådan tager jeg det ikke. Big smile 
Altså efter jeg har fået interesse for lyd/billed samt jeg hørte på hvad hun søgte. ja så fandt jeg noget jeg synes dækker hendes behov samt jeg har hørt de højttalere og synes du fik utrolig meget for pengene : )

Setup:
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2011 kl. 21:39
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Og lige det kan jeg se på tonsvis af indlæg her på siden "Nyt TV til min bedstefar  - 4000 kr. godt nok" - skandale, og beviset på, at de yngre kan være mindre begavede, eller mindre forstående end de burde væreConfused

Sorry Hother : ) synes du skrev alle, men kan se du skriver "yngre kan" Embarrassed
Setup:
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu