Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
CARS10
Guld medlem
Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 818
|
Emne: Citater i trådene. Sendt: 19-August-2011 kl. 20:47 |
Hej
Jeg vil lige komme med et lille bøvs.
Kan vi ikke prøve at begrænse disse allen lange citater,der præger visse tråde,for det gør dem virkelig belastende at læse når man skal scrolle en halv side ned for at finde ud af at brugeren skriver:thi hi det syntes jeg også.Er der nogen grund til dette,når man blot kunne nøjes med at citere det sidste indlæg.
Jeg ved ikke hvad i syntes,men jeg mener at det er trættende at læse,og det gør at jeg tit springer dem over.Jeg ved godt at det ikke er jer allesammen der gør det,men til dem som godt ved hvem jeg mener,kunne i ikke beherske jer lidt.
carsten
|
|
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
|
Sendt: 19-August-2011 kl. 21:09 |
Jeg er helt enig i ovenstående. Jeg tror at det i bund og grund handler om dovenskab. Man gider ikke lige bruge 20 sek. på at markere og slette al overflødig tekst. Jeg gør det selvfølgelig selv... M.v.h.
|
|
kaizer
Guld medlem
Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2346
|
Sendt: 19-August-2011 kl. 21:15 |
Enig. Jeg forsøger selv at skære alt unødigt væk, når jeg citerer noget tekst. Desuden kan teksten bliver noget forvirrende at kigge på, når der er for mange citater blandet sammen.
|
|
CARS10
Guld medlem
|
Sendt: 19-August-2011 kl. 22:01 |
Henrik B. skrev:
Jeg er helt enig i ovenstående. Jeg tror at det i bund og grund handler om dovenskab. Man gider ikke lige bruge 20 sek. på at markere og slette al overflødig tekst.
Jeg gør det selvfølgelig selv...
M.v.h. |
Hr.Moderator
Kunne du så ikke prøve at få folk til at lade være med det.
carsten
|
|
Bruger udmeldt 38
--
|
Sendt: 19-August-2011 kl. 22:34 |
CARS10 skrev:
Henrik B. skrev:
Jeg er helt enig i ovenstående. Jeg tror at det i bund og grund handler om dovenskab. Man gider ikke lige bruge 20 sek. på at markere og slette al overflødig tekst.
Jeg gør det selvfølgelig selv...
M.v.h. |
Hr.Moderator
Kunne du så ikke prøve at få folk til at lade være med det.
carsten | Det vil vist være op ad bakke, hvis man skal gå enegang med det. Jeg er desuden ikke så meget på og der er spil'me mange tråde på recordere... M.v.h.
|
|
CARS10
Guld medlem
|
Sendt: 19-August-2011 kl. 22:42 |
Jo jo
men i taler vel sammen i redaktionen om retlingslinerne.?
carsten
|
|
Suckyboyfriends
Guld medlem
Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 612
|
Sendt: 19-August-2011 kl. 22:53 |
Bare en lille ting
Det er kanon besværligt at redigere citater på en iPhone hvilket jeg skriver fra 99 % af tiden;)
|
|
MaXer
Guld medlem
Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Point: 1958
|
Sendt: 19-August-2011 kl. 23:15 |
Ja, stop alle de citater i citater. Citaception!
|
|
|
Bruger udmeldt 38
--
|
Sendt: 19-August-2011 kl. 23:19 |
Suckyboyfriends skrev:
Bare en lille ting
Det er kanon besværligt at redigere citater på en iPhone hvilket jeg skriver fra 99 % af tiden;) | Det samme gælder Android, men jeg tager mig stadig tiden til at gøre det. M.v.h.
|
|
Jonas_h
Guld medlem
Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4446
|
Sendt: 20-August-2011 kl. 11:32 |
Værre er det vel heller ikke...
Et forslag til udviklerne/redaktionen til de tråde: Vis altid kun det seneste citat og lad andre citater være foldet ind. Man kan så klikke for at folde ud hvis man vil se de tidligere citater. Det burde ikke være den største udviklingsopgave.
|
|
Kasper_J
Guld medlem
Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2813
|
Sendt: 20-August-2011 kl. 18:02 |
CARS10 skrev:
Hej
Jeg vil lige komme med et lille bøvs.
Kan vi ikke prøve at begrænse disse allen lange citater,der præger visse tråde,for det gør dem virkelig belastende at læse når man skal scrolle en halv side ned for at finde ud af at brugeren skriver:thi hi det syntes jeg også.Er der nogen grund til dette,når man blot kunne nøjes med at citere det sidste indlæg.
Jeg ved ikke hvad i syntes,men jeg mener at det er trættende at læse,og det gør at jeg tit springer dem over.Jeg ved godt at det ikke er jer allesammen der gør det,men til dem som godt ved hvem jeg mener,kunne i ikke beherske jer lidt.
carsten |
Uenig
|
|
Brixen
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6661
|
Sendt: 21-August-2011 kl. 14:50 |
Jonas_h skrev:
Værre er det vel heller ikke...
Et forslag til udviklerne/redaktionen til de tråde: Vis altid kun det seneste citat og lad andre citater være foldet ind. Man kan så klikke for at folde ud hvis man vil se de tidligere citater. Det burde ikke være den største udviklingsopgave. |
Dit forslag er bedre, synes jeg. Det er for besværligt at klippe overflødigt væk, når man bruger iPad.
|
Venlig hilsen KB
|
|