|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vanda ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-April-2006 Status: Offline Point: 60 |
![]() Sendt: 27-Maj-2006 kl. 15:04 |
Jeg har et Hauppauge hvr 1300 kort, men jeg mangler drivere til mce i Windows Vista Beta2 x64.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Har du fået det til at virke med x86 driverne? Jeg fik installeret TV 88 driverne men den siger at der ingen tuner er fundet. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg søger hver dag for at se om jeg kan finde drivere som kan bruges, men endnu uden held. Jeg har prøvet Vista beta 2 x86 og der ligger driverne i windows update og de virker fint. Jeg er ved at hente den nyligt frigivede Vista RC1 x64, da x64 på min pc kører væsentilgt bedre. Måske er der noget nyt med i den.
|
|
![]() |
|
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
Er du sikker på at du ikke er ved at downloade Beta 2, hvilke build har den? Redigeret af Mollerup - 10-Juni-2006 kl. 08:33 |
|
![]() |
|
![]() |
Jo, den er stadig beta2: When you register for the Customer Preview Program you will receive the Beta 2 release plus Windows Vista Release Candidate 1 (RC1) — the next major pre-release of Windows Vista — when it is available later this year. The information on this page pertains to both Beta 2 and RC1. Filnavnet er: vista_5384.4.060518-1455_winmain_beta2_x64fre_client-LB2CxFR E_EN_DVD.iso Har læst andetsteds at der skulle være flere drivere med end på den som blev frigivet til subscribere den 18 maj. Den har godt nok samme build, men fylder ca 200mb. mere. Kan downloades på: http://www.microsoft.com/windowsvista/getready/preview.mspx Er nu nået op på 94%, kører stabilt på 3,6mb/sek |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Hvordan fik du det helt nøjagtigt til at køre med PVR 1300 kortet. Jeg har samme setup, men ingen held med TV Tuneren. MCE siger "ingen TV tuner fundet" Min Vista er: Win Vista x86 Beta 2 build 5384 |
|
![]() |
|
Palmolive ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
De burde kunne findes på Windows Update - det gjorde de ihvertfald til PVR-500 kortet. Bare bed Vista om selv at søge efter driveren. Jeg ville nok vente med x64 versionen - selv på XP x64 kan der være problemer med at finde drivere og jeg har svært ved at forestille mig at det skulle være lettere til Vista så længe den er i beta... |
|
Samsung 52M87, H3126 | Denon DVD-3800BD (kodefri), AVR-4308 | Marantz SA-11S2 | Zune 80GB, ZuneHD 32GB
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Jeg synes teksten ser mærkelig ud på hjemme sider, jeg har downloadet driver til mit grafikkort, men skriften på hjemmesider virker sløret og temmelig fed. Det nytter ikke at skifte tekst størrelse i explorer.
|
|
![]() |
|
![]() |
#Bendix Fatter ikke en brik af hvad du skriver, men det var jo også sent!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |