recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jensen's Stuealter - "Update side 10"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jensen's Stuealter - "Update side 10"

Besvar Besvar Side  123 13>
Forfatter
Besked
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2010
Sted: Vejen
Status: Offline
Point: 539
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jj79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Jensen's Stuealter - "Update side 10"
    Sendt: 23-August-2011 kl. 14:12
Nu er det vist blevet min tur til at fremvise mit beskedne setup - ikke noget særligt men synes det er okay integreret i stuen dog uden den helt store WAF Wink
Arbejder pt med akustikken - skal ha nogle tykkere gardiner og fyldt billeder op med rockwoll (det er så blevet gjort, og wow en forbedring ved så bette et tiltag) - men kan da høre at det har hjulpet at smide lidt tæpper på gulvet Smile

Udstyret er:
- Projektor Epson Tw3200 med 106" lærred
- Tv er et LG PK760N 50".
- 5.1 setup fra Focal - Chorus 807V, CC 800V og SW 800V (ebony) samt Dome bagerst.
- Reciever er Marantz 6004 + Marantz SM80 2 kanals effektblok.
- Mede8er 400x2 som mediaplayer, samsung bluray, X-box 360 og en ældre NAD cdafspiller.

(Billeder opdateret 23-10-11)

Front.

Back

Redigeret af jj79 - 09-December-2012 kl. 20:11
Til top
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Point: 1451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2011 kl. 14:15
Oprindeligt skrevet af jj79 jj79 skrev:

Billeder kommer når jeg finder ud af at gøre dem 1.6mb mindreEmbarrassed 

Jeg plejer at uploade til imageshack og så evt. lidt resize, det har jeg aldrig problemer med.
Til top
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jj79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2011 kl. 14:48
Oprindeligt skrevet af Iron Man Iron Man skrev:

Billeder kommer når jeg finder ud af at gøre dem 1.6mb mindreEmbarrassed 

Jeg plejer at uploade til imageshack og så evt. lidt resize, det har jeg aldrig problemer med.
Noteret til næste gang - ændrede størrelsen til 30 i paint denne gang LOL
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SLETTET_20120103 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2011 kl. 14:58
Hvordan spiller Marantz og Focal?

Du kan også bare scale dem direkte i windows.. til XP skal man hente et power tool, men Win 7 har det indbygget. Man markerer bare billederne og vælger resize pictures.. Paint tager skisme lang tidSmile
Til top
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jj79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2011 kl. 15:11
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Du kan også bare scale dem direkte i windows.. til XP skal man hente et power tool, men Win 7 har det indbygget. Man markerer bare billederne og vælger resize pictures.. Paint tager skisme lang tidSmile
Synes de klær hinanden godt - ikke noget helt dumt match Wink 

Resize pictures siger du... Kan jeg sku ikk lige finde, skal jeg ind i et fremvise program for at kunne højreklikke den frem?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2011 kl. 15:32
Det er et af de smukkeste setups jeg har set herinde. Dog ville det klæ' enkelheden at recieveren og Box'ene kom ind i møbelet. Og hvis man skal være krakilsk, Centerhøjttaleren. Så ville det blive med højeste WAF-score Tongue

Hvad hedder møbelet og hvor har du købt det?

Redigeret af Kampus - 23-August-2011 kl. 15:33
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2011 kl. 15:43
Man kunne også gøre lidt ved ledningerne, de pynter ikke ligefrem.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SLETTET_20120103 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2011 kl. 15:47

Resize pictures siger du... Kan jeg sku ikk lige finde, skal jeg ind i et fremvise program for at kunne højreklikke den frem?

Nej, det skal du ikke - her vist med windows 7 (utimate, engelsk version)

Underligt nok kan jeg ikke presse et simpelt billede af mit desktop ned under 200kb, selv ved 240P opløsning.. jeg er klar over det er lidt underligt i denne sammenhæng at ligge det op på en ekstern service..
Til top
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jj79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2011 kl. 16:03
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det er et af de smukkeste setups jeg har set herinde. Dog ville det klæ' enkelheden at recieveren og Box'ene kom ind i møbelet. Og hvis man skal være krakilsk, Centerhøjttaleren. Så ville det blive med højeste WAF-score Tongue

Hvad hedder møbelet og hvor har du købt det?

Har faktisk prøvet at smide dem i møblet - meeen eftersom de bliver brugt dagligt er det for besværligt, for denne magelige hund, at åbne lågen ved brugLOL

Møblet hedder santa fee og er en lav skænk fra jysk - billig men træls at samle Wink
Til top
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jj79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2011 kl. 16:09

Underligt nok kan jeg ikke presse et simpelt billede af mit desktop ned under 200kb, selv ved 240P opløsning.. jeg er klar over det er lidt underligt i denne sammenhæng at ligge det op på en ekstern service..
Har almindelig 7 home premium 64bit - og der er den desværre ikke tilstedeCry havde ellers været et godt trick Wink
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2011 kl. 16:12

Har almindelig 7 home premium 64bit - og der er den desværre ikke tilstedeCry havde ellers været et godt trick Wink

Det er fordi det ikke er indbygget ;-)

Til top
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jj79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2011 kl. 16:17
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Det er fordi det ikke er indbygget ;-)

Også var den der Thumbs Up Takker Big smile
Til top

Besvar Besvar Side  123 13>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu