recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Marantz 603 vs Pioneer 921
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMarantz 603 vs Pioneer 921

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Shoot To Thrill Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-Juli-2011
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Emne: Marantz 603 vs Pioneer 921
    Sendt: 23-August-2011 kl. 22:32
Jeg skal have købt et nyt anlæg som skal bruges til AirPlay streaming i stue + køkken. Jeg har Marantz 603 og Pioneer 921 i tankerne. Vil så have det stående i stuen og trække ledninger til højttalere i køkkenet til en zone 2. Systemet skal så trække 2 sæt Dali.

Men hvad tror i giver den bedste lyd, hvis man kun sammenligner stereo delen? Har ikk lige mulighed for at høre begge anlæg før køb. CD er ikk så vigtigt. Surround muligheden selvfølgelig et plus.

Aktive højttaler + Airport Express er valgt fra da jeg også skal køre lyd fra PS3.
Til top
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2010
Sted: Vejen
Point: 539
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2011 kl. 08:04
Oprindeligt skrevet af Shoot To Thrill Shoot To Thrill skrev:

Men hvad tror i giver den bedste lyd, hvis man kun sammenligner stereo delen? Har ikk lige mulighed for at høre begge anlæg før køb. CD er ikk så vigtigt. Surround muligheden selvfølgelig et plus.

Eftersom Marantz er en stereoreciever vil jeg, uden at have hørt den, og kun have hørt pio 920k, helt klart udpege den som vinder på stereo delen, synes personligt ikke de små pio'er gør det så godt i stereo delenWink

Redigeret af jj79 - 24-August-2011 kl. 08:05
Til top
9els1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Oktober-2004
Sted: Odder, Danmark
Point: 389
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2011 kl. 08:41
Jeg har både en Pio 920 og en Marantz 603, og i mine ører er der slet, slet ikke tvivl om at Marantzen er klasser bedre end Pio'en i stereo Smile
Til top
Shoot To Thrill Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-Juli-2011
Sted: Dk
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2011 kl. 10:52
9els1: Hvad er din mening ellers om de to produkter? Brugervenlighed, Airplay funktionen i 603 og Surround oplevelsen i Pio'en...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu